Praatgroep Anonieme Vissers 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Daar doe ik ook mijn best voor. Maar het is wel handig om een sieritem op een ander account te kunnen halen, zo weet je zeker dat de wolkenrij niet grijs blijft. Bij mij zijn er nu 2 geactiveerd. Samen relaxen heb ik nog over op mijn hoofdaccount, dus eerst de beide andere sieritems nog. Ik blijf daar ook mijn best doen. Stallen en stekjes heb ik op dat account nog niet genomen.

2. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

dank u dank u dank u voor de bizon stal.......uit de stekjes.....

hwjstolwijk, eevee60, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Buuf, voor jou geld hetzelfde hoor. Als je het niet red moet je even een duifje doen dan neem ik dat sieritem voor jou en krijg je die de volgende keer van mij met een ruilevent.

Het vissen ging gisteren wat minder, kreeg elke keer een papegaaivis met het goedkoopste voer en met het duurste voer een octopus. De marlijnen waren schijnbaar naar andere vijvers gezwommen. Vanmorgen weer even mogen vissen, nu ging het weer beter. En ik was vanmorgen mooi op tijd voor de bomen (gisteren en zaterdag helaas niet), dus vanavond kan ik die nog een keer oogsten :).

eevee60, daisy17858, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Dank je wel hoor.... buuf coco heeft mij al geholpen voor het ruilevent....:music:...nu maar hopen dat het ook te ruilen is dan hé..8)

5. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Klopt, level 107. Velden gemengd, planten, beesten en bomen. Ik vis in de ring, op felle kleur.

eevee60 vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Even voor de zekerheid, want ik vind ook dat je veel te weinig punten pas hebt:
    Je vist op de felle kleur? Je moet niet op die gele ring terecht komen, maar juist op een ring daarbuiten, die grijs is. Als je goed op die ring terecht komt, wordt hij groen met een knalgele rand eromheen. :oops:

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Heb hier ook extra sieritems, de diversen zijn op en tot nu toe 230 muntjes over, met vanavond en morgen erbij kan ik nog wel 1 of 2 items binnen halen. Nu hopen dat ze te ruilen zijn voor de mensen die de staak wel halen maar niet alle items.

eevee60, -mikmak-, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier de laatste keer gevist, jammer, maar het was weer erg leuk. Kon nog precies 3 prijsjes pakken van de 5 muntjes.
    Jammer dat ik het niet helemaal heb kunnen spelen want dit is toch wel een van de leukste events.

Mijn stallen en stekjes staan nu op het land, heb ik morgenavond bij thuiskomst nog prijs. :music:

Mijn visplekje is vrij, dus ga gauw zitten. xD

sproetje06, astrid1960, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. laphoenix

laphoenix Forumbeginner

Bedankt allemaal voor het geven van lokveren.
    Ik heb al de stallen en de sterren kunnen kopen Ik heb nu Bahamarama open.
    Ik ben er al erg blij mee:D

Ik probeer nog stekjes te kopen, maar ik heb nog lokveren nodig. Kan er iemand nog wat missen?

sproetje06, eevee60, Paddington28b en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Yes xD Gehaald :D De staak is binnen xD .

Geen extra's maar dat geeft niet .;)

sproetje06, eevee60, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. voesje

voesje Oudgediende

Jaaa, staak is hier ook binnen. Morgen nog wat vissen voor wat extra;s maar ben al super blij dat ik dit gehaald heb.

sproetje06, -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Zo boertjes en buitenlui, is dit effe een leuk spel of nie. Ik heb bijna alles leeg gevist, die haaien gingen lekker zat er vol mee net als die inktvissen. Hier en daar een kleintje en een kreeffie, maar zo goed als alles is binnen en nog en paar te gaan, gewoon omdat deze manier van vissen voor mij leuker is dan aan een waterkant zitten en dan moet je er niet aan denken dat er haaien bijten. :D

sproetje06, -Coco1968-, astrid1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

voor het eerst alle prijzen naar binnen gehaald met vissen, ze beten erg goed heb nu Ik ben nu bezig met vissen voor een extra wolkenrij item.

sproetje06 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Hoera, de 3 bonestaakrijen met de sieritems zijn binnen.
    De stallen en 2 x de stekjes ook al.
    Nu nog even afwachten wat er nog van de akkers komt aan drops vanochtend, voor nog wat extra prijsjes.
    Zeer geslaagd event.

sproetje06, Reggaefeeks en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Leuk wanneer je net niet weet of je alles kunt halen wat je graag wilt of niet. Ik heb nu op het account van dit jaar nog 1 sieritem nodig voor de 3e wolkenrij.
    Alle xxl bomen moet ik nog oogsten rond 10 uur, dat zijn er ongeveer 100. Vishaakjes heb ik ruim voldoende en vanmorgen alle stallen die klaar waren vervangen door stallen die nog net weer klaar zijn voor 2 uur. Er komen ook nog veel lange stallen klaar voor 2 uur.
    Nog 74 punten te gaan voor het laatste sieritem. Samen relaxen, wel een toepasselijke naam, het sieritem heb ik op mijn hoofdaccount al in de siertuin staan. Ik kan dus op mijn hoofdaccount de betere sieritems uitkiezen voor de punten die ik over heb. Daar doe ik niet meer mijn best om nog zoveel mogelijk te vissen. Wat ik nog kan vissen, prima, maar ik zet daar geen gewassen of stallen meer op om nog extra te kunnen vissen.

BoerAnnelies, sproetje06 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook de nieuwe wolk binnen en nog een oudje (Visje tik) en bijna de hele diverse leeg geshopt staan nu nog dingen in die niet zo nodig zijn.
    Was een leuk en vooral relax event. :)

sproetje06 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je moet ook net mazzel hebben met wat je vangt, 3x marlijn is al voldoende. Hier zijn straks nog 2 velden xxl bomen klaar en dan hopen dat ik toch nog wat vishaakjes krijg uit gewas wat niet zo heel lang duurt. Had een fout gemaakt en gisteren een veld lang gewas te kort neer gezet. Heb hier in ieder geval een hoop items voor de ruil er uit gehaald, zet zelf geen 12 uur items neer.

18. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Hier ook zeer tevreden.
    Wolkenrij binnen met extra sieritems, stallen en stekjes en straks nog kijken wat ik kan shoppen van de restant sterrenmunten.
    Heerlijk!:music:

19. -Coco1968-

Dus 1x marlijn met het beste aas van de metalen schijfjes was voldoende, helaas kreeg ik daaruit allebei de kogelvis.
    Gelukkig uit het goedkope voer wel een marlijn en een octopus waar er ook nog eentje van stond. En daarmee de 3e wolkenrij binnen.
    Als ik het geluk heb nog een marlijn te kunnen vissen met de stallen die ik nog kan oogsten, dan krijg ik misschien nog net de stallen.

BoerAnnelies en -mikmak- vinden dit leuk.
  20. theav71

theav71 Levende forumlegende

Welk item mis je nog?

missy-m85 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.