Praatgroep Anonieme Vissers 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

je kunt ook alleen de staak binnenhalen en dan de sieritems in het volgende ruilevent. Denk dat er voldoende reserve zo hier en daar beschikbaar is.

Katinka1700, FarmerJuline, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier gaat het vissen niet echt lekker. :oops: Steeds de lagere vissen te pakken en daar heb je er veel meer van nodig. Nu 29 muntjes voor het 1e sieritem. Ik heb tot morgenavond, dus 1 sieritem moet toch lukken?

Katinka1700, -mikmak-, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ergens in dit draadje staat de tip om je beeldscherm te vergroten, misschien is dat een idee voor jou. En vissen met het deluxe voer. Dan heb je kans op de 3 beste. Het is en blijft wel een kans spel.

Katinka1700, eevee60, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou zeg de wegwijzer was zeker verkeerd gedraaid door de wind.
    De bizon is weer mijn boerderijtje voorbij gelopen.
    De bomen ook niet veel soeps.
    Nog 1 kans te gaan. Heb de laatste raadselbomen binnen gehaald.
    ook de GB, kc en het sv is binnen.
    Het vissen ging vandaag een stuk beter.

Katinka1700, eevee60 en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je moet gaan kiezen uit sieritems, heb ik het grootste sieritem voor je bij een ruilevent.

@ansimon dit geldt ook voor jou

daisy17858, hildemarc, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

En daar is ze weer....:)....kijken hoever we komen gaan...Boer annelies, ik heb daar zwakke wifi..:oops:...wel kan ik even inloggen om de kadootjes op te halen....erg hé....of niet natuurlijk

daisy17858, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Winkeltje leeg gekocht en nu........? Ik speel nog wel even door voor de sieritems. Er zijn vast wel spelers die ik er met een ruilevent blij mee kan maken.

voesje, daisy17858, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Dankjewel hoor! Dan ga ik niet voor die van 250 muntjes, gezonken wonderen, maar voor die van 200 of 150 muntjes. :music: Hoop dat dit gaat lukken want het valt vies tegen om goed te vissen als het er echt voor moet. Dan lukt het natuurlijk niet. :oops:

daisy17858, Katinka1700, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat scheelt in ieder geval. Hoop dat je nu mooi wat DI binnen haalt en dat de vissen willen happen.
    Het zelfde item heb ik dubbel, maar ik kan en mag nog vissen. Dus ik kan nog een item binnen halen. Trek je wel op tijd aan de bel?

10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dan zet ik in mijn schriftje net fix en een lekker dutje neer voor je met ruilen, besteed je muntjes dan gewoon aan leuke dingen uit de tabblad diversen. Komen die 2 items je kant op zodra het kan.

daisy17858, Katinka1700, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Dat is wel heel erg lief hoor! :music:Dan hoef ik alleen maar naar de hengel te kijken, hihi. xD Ik heb nu 39 muntjes en heb tot morgenavond de tijd. Dan ga ik nog voor de stallen en stekjes bij de diversen. :D

Zo ontzettend tof dat ik zo geholpen wordt door vele farmers. Dank jullie wel! :)

daisy17858, Katinka1700, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Vond het vroeger wel gezellig met mijn vader vissen :D

Of ik dan net zoveel ving als nu weet ik niet meer :)

Zo ja moet het toch wel een domper op de uitjes gezet hebben :sleepy:

Of het vissen gaat nu gewoon niet meer :(

Heb nu 718 muntjes en nog 1 1/2 dag te gaan :eek:

Red het dus wel maar wel teleurstellend resultaat :oops:

13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

bofkont....:p....het is je gegund hoor...

daisy17858, schaapje52 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Schiet niet op hier. Ik heb 395 punten van de benodigde 750 voor de complete wolkenrij. Zelfs als ik alleen nog maar marlijnen zou vangen gaat het niet lukken, vrees ik.

eevee60 vindt dit leuk.
  15. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Wolkenrij binnen en winkel leeg gekocht. :p
    Heb nu , met nog ruim een dag te gaan, nog 432 muntjes.
    Nog maar wat extra sieritems kopen om andere blij te maken met het ruil-event;)

daisy17858, BoerAnnelies en eevee60 vinden dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Vis je wel op de goede plek en wat heb je op je velden staan? Want vind het nog erg weinig wat je binnen hebt gehaald en je bent volgens mijn vriendenlijst nou niet bepaald een laag level.

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier de wolkenrij binnen en al 8 items van de diversen gekocht gaat goed ondanks dat ik 2 dagen niets heb kunnen doen ivm paar daagjes weg

18. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Nog 2 sieritems , dan heb ik lekker 3 nieuwe wolkenrijen erbij met de bijbehorende sieritems.
    De stallen waren ook al binnen.
    En dat terwijl ik toch erg relaxed aan het spelen ben.
    Nog 89 vishaakjes op voorraad en nog 230 munten nodig. Met een beetje geluk met de marlijnen, moet het kunnen.

Leuk event, en zo leuk dat er voor jongere accounts veel 'oude' dingen te halen zijn.

eevee60, daisy17858, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

Ik haal ook de items voor mijn tweede acount dan kan ik ze daar naar toe te plaatsen ik moet op de ander account nog wel effe de wolkenrijen binnen halen dan kunnen daar de items naar toe en anders hebben we wat te ruilen bij de volgende event

eevee60 en mentorboerderij vinden dit leuk.
  20. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Ik heb de missende sieritems op het grote account zo liggen, maar ik probeer dit kleine boerderijtje het zelf te laten doen allemaal. Geheel zelfstandig draaien, dat is mijn bedoeling. Kijken hoever ik kan komen, net als een ander die begint met spelen (maar dan met de kennis die ik opgedaan heb met het grote account).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.