Praatgroep - Anaconda nieuw fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij de oranje stal verbruik je maar 1 voer, bij 2 classic ++ stallen verbruik je 2 voer.
    Dat scheelt vooral bij de anaconda's nogal veel :)
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Kan wel zo wezen, maar uiteindelijk zal je zowel basis als oranje nog moeten aanschaffen, terwijl ik bv. 10 Classic++ al heb (gekocht/gewonnen.)

    Maar ja, meningen daarover blijven vaak verschillen hier op het forum.
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Wanneer je met het aanschaffen wacht tot ergens volgende week, dan worden de oude basisstallen omgezet naar de nieuwe en hoef je dus alleen de upgrade te kopen.

    Het is echter zoals je zegt, verschillende spelers, verschillende uitgangspunten en tactiek.


    edit
    Niet wachten met de aanschaf van de oranje-upgrade, die is nu tijdens de uitverkoop de helft van de prijs. Uitverkoop eindigt donderdagochtend!
    Alleen nieuwe basisstallen kopen kun je uitstellen als je er nog hebt in je inventaris. Dan plaats je de upgrades volgende week pas op het land.
     
    Laatste bewerkt: 3 Januari 2019
    LucieSchreurs en Borkie vinden dit leuk.
  4. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    En ook ruimte winst ??
     
    HofvanDromen en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Fijn dat het voer eindelijk is aangepast! Helaas zag ik dit vanmorgen pas, dus eergisteren nog kippen door de molen gedaan, meer dan nu nodig is, als ik even had gewacht.
     
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje gaat geen oranje stallen kopen ...Met de Fok komen die beessies er dan vanzelf wel voor en waarschijnlijk ook nog wel uit M-stallen dus dat vind ik dan zonde van mijn TG ..om te kopen :wuerg:
    Als Hofje ze dan heeft gaan ze er op zeker wel op het veld . of in de Fabriek ... Ruimte en voer besparing ...:)
     
    kakelot69, hwjstolwijk, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ook niet, heb nog nooit stallen gekocht. Mijn ervaring is dat je straks vanzelf allerlei upgrades krijgt. Ik vind dat ook zeer zonde van mijn TG ;)
     
    boermars, kakelot69 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Lees nu het bericht pas over het voer en kon het verschil niet terug halen uit mijn hoofdje, maar het scheelt dus een paar kippen. Dat is fijn. Ik heb bewust na het vorige gerucht geen voer meer gemaakt voor dit dier. Altijd als het een fokdier word, word het voer aangepast, zo ook met de hond. En in dit geval krijg ik mijn kipjes niet terug. Ben dus blij dat ik de molen de laatste tijd dit voer niet heb laten draaien.

    De stal ziet er zeker mooie uit, scheelt ook in het overzicht op het veld. De glazen box zette ik altijd op een randje neer.

    Van mij mag het fokken wel komen hoor, heb genoeg op voorraad :).
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga ook geen oranje kopen. Ik heb nu tien blokkendozen staan en nog dertig in de inventaris, dus als ik straks tekort kom gooi ik gewoon het hele veld vol. Dat schiet veel beter op dan die ene oranje stal die ik zou kunnen bekostigen. En uiteindelijk komen die oranje stallen vanzelf wel.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben wel blij dat het voer is aangepast. Ik ben nu ook bezig met voer maken en heb ze op het land staan.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat nieuwe voer heeft één nadeel: het is niet meer bij te benen met de konijnen xD
     
    leni1955, vinc051, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Die gingen er voorheen ook al in;)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat is zo. Maar nu kan je de molen iedere 10 minuten 2 konijnen leveren, en eerst was dat iedere 45 minuten. ;)
    Maar dan krijg je wel meer voer ook natuurlijk.
     
    leni1955 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Laat Hofje daar nou is hhhhhhheeeeelllllllll blij en positief mee en met zijn xDxD
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xD

    Ik ben sowieso al heel blij met dit event, al is het nog op geen stukken na begonnen. Ik bedoel, ik zit nu eindelijk boven de honderd miljoen dank zij die fijne slangetjes. Wat ik nu maak is voor de fok, want daar ga ik toch maar aan meedoen. Meestal heb je aan een beestje of 4-500 wel genoeg voor zo'n event en dat ga ik nog wel redden.
     
    harm-jan70, boermars en Katinka1700 vinden dit leuk.
  16. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    klopt het dat we geen pottenbakkerij kunnen maken in de werkplaats? ik wilde er zojuist eentje bij bouwen.
     
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De pottenbakkerij was tot nu toe een speciaal item dat je alleen via een event of quest kon verkrijgen.
    Pas na het anaconda-event komen de vaste questst en de gekleurde stallen en werkplaatsen in de timmerfabriek in de stad.
    Dus nog even geduld oefenen.

    (Het is nu trouwens ook veel te koud om potten te draaien en bakken, dus ook maar beter zo).
     
    harm-jan70, omahenny en -doppie- vinden dit leuk.
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Bij deze nieuwe fok denk ik dat we rekening moeten houden om gouden bananen in te zetten om de fok vrij te kopen.
    Voor mij is dat geen probleem heb er nog 2074 op voorraad maar voor de lagere farms denk ik dat ze er rekening mee moeten houden.
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Slim opgemerkt Doppie :inlove:

    In het mierenevent (en de ondersteunende quest) zitten behoorlijk wat GB, dus het is inderdaad slim om die even te bewaren als je niet omkomt in de bananen. Ik ga dat in ieder geval wel doen, want op dit moment heb ik er welgeteld 10 xD

    En dan ook maar hopen dat die slangenfok als eerste in een kamer terechtkomt en dat ik niet eerst de panda- en kamelenfok open moet spelen:music:
     
    harm-jan70 en -doppie- vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ben hier ook GB's:inlove:;) aan het sparen, ik heb zo'n 50 (bijna nieuw level 'is mee gerekend') GB's en die zou ik kunnen gebruiken om een nieuwe boom:D:p vrij te spelen.

    Maar daar wacht ik wel een weekje mee totdat dit event begint.xD:music:
     
    farmermikkie en -doppie- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.