Praatgroep - Amfibievertrekken en salamander nieuw fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Toch besloten vandaag om te gaan voor het event. Met al die handige tips heeft het geen onnodige salamanders gekost en hebben de varkens ook een lolletje gehad. Nog niet het spaarvarken binnen voor Soep en vrienden, maar die komt wel.
    Nu eens kijken bij de speculaasjes of daar ook nog adviezen staan voor het fokhotel.:p
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Helaas zijn er nog geen geruchten te vinden over een fokevent in april :( , hier blijven me fokhotels leeg staan
    ik probeer wel zo veel mogelijk (sinaasappel)smoothies te maken met de melk die ik nog heb vanwege de hoge inleverwaarde na het einde van het event :p

    (linker getal is ep, midden tep en rechts bd)​
    Appelsmoothie705705940
    Pruimensmoothie7.0757.0759.433
    Kersensmoothie32.72332.72343.631
    Sinaasappelsmoothie171.710171.710228.947
     
    hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat is inderdaad lekker.
    ik heb even uitgerekend wat dat dan kost aan vruchten en vossebes. Met mijn marktprijzen kom ik op 6,7 miljoen bd per sinaasappelsmoothie :wuerg:
    Ik weet niet of ik nou verkeerd zit te rekenen, maar ik vind het erg veel.
     
    Roos vindt dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hier 315 keer gefokt waarvan 90 keer met de salamanders door de tips hier. Voor het hele event kom ik nog 10 havermelk te kort. Dus morgen even kijken wat ik hiervoor over ga slaan.
     
    Laatste bewerkt: 14 Maart 2021
  5. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Hier alle huisjes klaar:D,op naar volgend event, Ik dacht de 17e ook Volle Maan Quest:music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.