Praatgroep - Amfibievertrekken en salamander nieuw fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ongevraagd advies: :oops:

    Ga alleen voor de salamanders en foksalamanders die je nodig hebt voor het event.
    Die melk komt ook uit het fokken met andere dieren, dus daar hoef je geen salamanders voor op te offeren.
     
    _Jeanie_, Roos, kabouterboer666 en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik houd wel van dit soort ongevraagd advies :)
    Bedankt!
     
    _Jeanie_, kakelot69, Paddington28b en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier wacht ik ook tot morgen voordat ik verder ga met het event, gisterenavond me fokhotels geleegd en nu al 16 amandelmelk
    (van de 18 ) en 43 havermelk (van de 90) die we nodig hebben.

    nu maar hopen dat er niet al te veel amandelmelk meer uit me fokhotels komt morgen :wuerg:xD
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    0ok lekker voor door de koffie xD
     
    janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ter aanvulling op dit event ben ik ook de salamanderverkoop maar in gegaan, en ik heb al meer dan 100 miljoen verdiend. En ik heb nog wat salamanders over, dus nu maar hopen dat niet iedereen het ongevraagde advies van Mikkie opvolgt xDxD
     
    LucieSchreurs en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Maar blij ben ik wel met dit ongevraagde advies. ik ga morgen met de panda en kameel aan de slag. Dan kan ik mijn schamel aantal salamanders mooi in de schuur houden
     
    _Jeanie_, kakelot69, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bedankt voor je ongevraagd advies. Ik ben begonnen met een voorraad van ca. 350 salamanders. Normaal gesproken met doorfokken genoeg voorraad om het fokevent te kunnen halen, maar kwam nu dus een flink aantal melk tekort en de salamanders zijn op (natuurlijk wel opgelet dat ik de goede om te leveren, vastgehouden heb met het doorfokken ;)). Had dus ondertussen de hele boel al volgegooid met salamanderhokken en was drukbezig deze ook te voorzien van supervoer :oops:. Kan ik daar dus mee stoppen en verder gaan met de kastelen in het zand. :D
     
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    oh, dat stukje informatie had ik ook niet uit de FAQ gehaald, dank ervoor! Morgen maar weer verder, maar dan de fok met andere dieren en kijken wat ik nog nodig heb voor de quest.
     
    farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo.

    Mijn salamanders zijn nu (op een haar na) op maar ik heb er wel 264 miljoen BD mee verdiend, waarmee ik mijn kapitaal ruimschoots verzesvoudigd heb xD

    Morgen mezelf maar eens verwennen met een beetje extra SV en lekker gaan fokken voor de soep en de kastelen :inlove:
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik had dit ook niet uit de faq gehaald, hoewel daar niet specifiek salamanderfok staat bij de melk.
    Maar ik had van de vorige ronde fokken voor 1 sv nog wat in het fokhotel staan en dat gaf tot mijn verbazing zomaar melk :music:
     
    Paddington28b vindt dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het staat in de Engelse faq (nog steeds) 1 van de faq´s denk die het meeste bekeken word

    https://board-en.farmerama.com/threads/amphibian-quarters.40185/

    receiving this drop when harvesting your breeding animals from the required group (salamanders).


    Zat hier nog even naar de fokresultaten te kijken van gisteren, uit 132 fokhotels in totaal 191 fokdieren gekregen de hoogste was 1 vuursalamander en verder niks bijzonders

    [​IMG]
     
  12. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zowel in de nederlandse als de duitse faq wordt het niet genoemd. Ben blij dat die lijken te kloppen :inlove:
    Want ook ik ben inderdaad met Kastelen in het zand bezig
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb het net nog even uitgeprobeerd voor de zekerheid, en kikkers (die stonden nog braaf te wachten) geven in ieder geval melk.
    Misschien even uitproberen of het niet alleen de categorie amfibieën is, dat zou nog kunnen.
     
    LucieSchreurs en vinc05 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb daarnet een paar hondjes gefokt voor oranje stallen en die gaven ook melk :D
     
    LucieSchreurs en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event is klaar, maar het was een duur event voor mij gezien ik bijna alle boomvruchten moest kopen op de markt. Mijn appels, kersen, walnoten, pruimen en weet ik welke nog meer zijn zo goed als altijd op. Dus dat was nu een rib uit mijn lijf.
    Met de salamanders goed gefokt, maar nadat ik alles uit de boom had gehaald ben ik verder gegaan met de panda's. Wel erg fijn dat je dit keer met alles kon fokken voor de DI.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  16. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik ben ook de verkoop ingegaan, maar sleep niet zoveel binnen als jij....maar het tikt lekker aan:inlove:
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  17. Nathalie6

    Nathalie6 Forumleerling

    Misschien dom vraagje maar de volgende keer dat ik inlever krijg ik een laarsbungalo upgrate, maar zie nergens waar ik die laarbungalow kan verdienen. Wat zie ik over het hoofd?
    Nathalie66
     
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Volgens mij in stap 9 van het rechter schoenhuisje. Kijk maar eens in de post van miekje op de 1e pagina van dit topic...:music:
    Miekje heeft eigenlijk altijd in haar eerste post in een praatgroep de benodigde informatie:D
    Dank daarvoor:inlove:
     
  19. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik vind de sieritem Laarsbungelow wel heel mooi:D complimentjes voor de bedenkers.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  20. kabouterboer666

    kabouterboer666 Forumleerling

    Dat is wel een super 'ongevraagd advies', top farmermikkie:inlove:, dank je wel.
     
    Roadrunner14 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.