Praatgroep - Amfibievertrekken en salamander nieuw fokdier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik had de rune geactiveerd..maar waar vind ik nu het enkel verblijf?...het zelfde geld voor de hamster..die geeft een eenzaam verblijf maar is ook nergens te bekennen..:wuerg:
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    eenzaam verblijf die kan je vinden bij je sieritems. Enkel verblijf is er niet . Dat is ook een eenzaam verblijf
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ahaaaa...:)....en weer door
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

  5. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Bjorke-Annika en BoerAnnelies ,sorry voor de verwarring, heb de opmerking bij verkeerde praatgroep gezet.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Wanneer kan je de salamanderfokmanden kopen?
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die zijn al te koop. Kijk even bij de nieuwspagina en dan het rode mandje
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    Waarom slaat hij 1 over als het niet moet grrrr
    4 woudsalamander = 1 bergsalamander neee die geeft een vuursalamander
    en het is niet eens baby booom>:( was de laatste dat ik nodig had echt niet leuk,
    moet ik weer van voor beginnen dat zijn veel salamanders kweken en supervoer

    Nog niet genoeg dat de rest soms niet werkt of vastloop saboteren je zo ook nog
    even een berekening
    1 berg=4 woud=16stippen=64 azuur= 256 salamanders extra
    dat zij 85 foks aan 2 supervoer dat is 170 supervoer extra
    Dank je wel BP jou cadeautjes zijn super
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2021
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wachten tot zondag? dan is er wel BBD en kortingsdag: 1 SV per fok!!
    kan je in die tijd nog wat sparen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dit sta er bij babyboom

    Babyboom levert je meer baby's bij het fokken: Of 2 gewone dieren of 1 willekeurig fokdier extra.
    er sta nik over 1 supervoer voor fok

    ik kreeg geen extra dier ik kreeg en overslag
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zondag is het (naast babyboom) fijne kortingsdag en dan kun je inderdaad fokken voor 1 SV per fok. Ik zou dus echt even wachten tot zondag.

    En ongewenste overslag is nou eenmaal een risico van het vak. Meestal zijn mensen juist blij met overslag, en soms komt een overslag juist heel slecht uit. Ik had laatst ook een ongewenste overslag dus nu zit ik met drie balletstruisvogels en nul spookstruisvogels zodat ik mijn balletstruisvogels niet kan leveren in de quest. Dat vond ik best jammer, maar ik ga er niet van uit dat BP mij wilde pesten of zo.
     
  12. Lieve

    Lieve Halfgod

    Die quest blijft jaren open het event is op 16 maart gedaan
    en het is wel raar dat het juist op de slechte moment is dat je en overslag krijgt waarom niet het volgenden dier en een extra ? Je verwacht iets anders dan wat je krijgt , ik was uit en nu kan ik niet uit spelen dat is dik ballen
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2021
  13. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Je hebt idd geen extra dier gehad de babyboom begon pas om 18:00.
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de rune in de boom zorgt ook voor extra's misschien is die wel de "boosdoener".
     
    Dorette58 en kakelot69 vinden dit leuk.
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ik denk dat de tol van het niet vlot werken van het spel mijn geduld te einde is
    Sorry ze hebben veel belooft en nog is het na maanden nog niet opgelost
    nog steeds loop je konstant vast en werken dingen niet zoals voorheen, en dit er dan bovenop wat voorheen niet was je fokt met 2 supervoer en je krijgt volgende dier had geen luxe parfum gebruikt want het moest niet overslaan of extra
    De babyboom vind ik zo wie zo overroepen dus doe er niet aan mee zo ben ik zeker wat ik krijg Niet dus en het ergert me uitermate
    Ik betaal hier dan nog voor ook, sorry zo behandel je je klanten niet
    Mijn gedacht Sorry voor de overlast
     
  16. Tommick

    Tommick Gelegenheidsauteur

    Lekker event dat fok event. Ik had gelukkig al veel salamanders op voorraad. Tijdens het fokken bij de babyboom krijg je ook nog een groot aantal salamanders terug!
    Event heb ik afgerond, was even aanpoten rond de 350 foks, en nog rond de 200 miljoen verdiend op de markt8)
     
  17. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    lees ik het goed dat je vrije keus hebt in de sieritems op de wolkenrijen
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik moet nog beginnen. Ik wacht tot morgen, zodat ik voor 1 supervoer kan fokken.
     
    Dorette58 en Borkie vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Had al wel mijn fokmotel vol gezet met salamanders om vandaag te starten... maar ik wacht nu ook even tot morgen:p
    Ben lekker vrij dit weekend, dus vandaag gewoon ff farmen en het eventveld bijhouden en morgen volop fokkenxD
    Ik trakteer mezelf straks op wat extra SV en morgen lekker goedkoop uitgeven8)
    @relaxte zaterdag:music:

    Zo zie ik het ook in de FAQ, dus maak er maar wat moois van!;)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  20. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik ook!
    En ik heb nog niet zoveel salamanders, maar ik kijk hoe ver ik kom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.