Praatgroep - Alice, koningin der hellingen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    zo dom en blond ben ik dus geworden xD dat ik dat vakje 30 niet gezien had ! had na één uur online gans event af, behalve de in te leveren skipassen........! heb er nu nog maar 90 nodig ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik krijg niet eens een knop te zien. Genoeg gevraagde items, kan het niet openen. Moet eerst al het andere ingeleverd zijn? In andere vergelijkbare moest je een pad naar zo'n item vrijmaken en dan kon je die openen. Ik heb een pad vrij maar kan er niets mee. En het is de 19e pas weer babyboom, 20e loopt het evenement af.
    *Edit*
    daar zijn dus de scheppen voor nodig! Ik dacht om op een ander niveau te komen.
     
    Laatste bewerkt: 16 December 2022
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    zondag 18 van 10.00 uur tot maandag 19.tot 22.00 uur ........;)
     
    Gert-Jannetje en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    En af! Is weer een tijdje geleden dat ik een event heb uitgespeeld!
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Kreeg een neonkikker uit de kist vol kikkers:inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Ik kreeg een kikkervijver rood:p
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Wat moet je allemaal open hebben om op helling 1 vakje 24 en vakje 6 te kunnen openen. Bij mij blijven hier maar slotjes op staan. Ik heb buiten die 2 nog maar 5 vakjes die ik open moet maken en dat zijn: vakje 1, 2, 7, 8 en 20.
     
  8. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    vakje 1 en 2 en 20
     
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dus je moet op 2 na alles open hebben staan om die ene automaat vrij te kunnen spelen en om naar de 2e etage te kunnen. Ik dacht dat het bij eerdere events niet nodig was om zoveel te openen.

    In elk geval dankjewel voor je antwoord.

    Die 2 vakjes wat ik zei klopt ook niet. Om vakje 1 en 2 open te maken moet je eerst vakje 7 openen.
     
  10. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Sorry had ik niet gezien.
     
  11. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ik kwam er achter dat als je op ? drukt dan zie je linksboven bij de uitleg een plaatje met symbolen van de dieren. Bij de skistokken staat schildpad (reptielen) bij de Skibril een kever (geleedpotigen) en bij de skihandschoenen een kat (zoogdieren). Als je dan bij het fokmotel bij de dieren selectie kijkt dan zie je hetzelfde symbooltje bij dieren staan. Zo kan je dan zien welk dier welke categorie is.
     
  12. je551ca1

    je551ca1 Forumbeginner

    Wat een k-event! Met 600 supervoer kom ik nog helemaal nergens! En dan al die idiote vakjes....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.