Praatgroep - Alice in Tuimmelland

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Even een vraagje, als het mij lukt om zone 1 en zone 2 uit te spelen heb ik dan de wolkenrij en alle sieritems.
    Want ik heb een hekel aan een grijze wolkenrij.
    En de speciale zone hoeveel skipassen heb je nodig, ik heb er nu 270.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Als je zone 1 en 2 uitspeeld heb je de items en wolkenrij te pakken.
    Mocht je de speciale zone willen uitspelen heb je 400 skipassen nodig.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  3. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Dank je wel voor je snelle reactie, eerst maar eens even 1-2 proberen binnen te halen.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    zo bij ons skipassen, handschoenen en brillen allemaal ingeleverd.
    Bij mij over 1 uur nog 1 keer oogsten bij mijn broer daarna nog een keertje zaaien en oogsten.
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nog 10400 gewas te gaan voor de wolkenrij.......:wuerg:
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    hier nog 5720 gewassen voor de items voor de wolkenrij en met vier automaten heb ik de meeste vakje met skipassen op het speciale veld al vrijgespeeld. Moet ze nog vier keer oogsten dan kan ik de laatsten ook vrijspelen, dat gaat dus wel op tijd lukken.
     
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Nog 800 gewas en 30 skipassen en dan event af. over ongeveer 4 uur klaar.
    Leuk event en goed te doen.
    1x een oogstbonus voor 24 uur op een dag dat ik thuis was dus wel een beetje mazzel.;)

    Iedereen veel succes met de laatste loodjes.
     
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het zelfde hoor, ik vind dat je veel in moet leveren, komt geen eind aan.:wuerg:
     
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Morgen zijn al mijn gewassen binnen en is het nog wachten op skipassen. De boom die ik wilde heb ik en daar ging het mij om. Wel een duur boompje geworden maar ach.
    Had geen zin in een grijze staak en ook geen zin in veel inzet en dan het event niet halen (oh ja en ik dacht dat hij tot morgen middag duurde :oops:). Maar gezien ik toch nog 20.000 SM had heb ik daar vandaag royaal mee gegooid op kwartveldjes (ongeveer 2.000 heeft het gekost), maar daardoor wel alle gewassen zo goed als bij elkaar :inlove:.

    Het is een moeilijk event! Voor een werkend iemand totaal niet te doen.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    20.000 ? ik heb er nooit mer dan een paar honderd...:wuerg:
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ook niet xD
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Kwestie van sparen, mooie bomen hebben, liever buren en weinig gebruiken... De bomen schelen wel heel veel hoor en die buren doen het ook erg goed :inlove:. Vond daarom dat ik nu wel wat mocht gebruiken. De eventgewassen allemaal klaar. Ik moet de automaten nog 3x oogsten en dan is het hele event klaar!
     
    janniekwak, kakelot69 en vinc051 vinden dit leuk.
  13. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Event helemaal uitgespeeld. Achteraf helemaal niet zo heel moeilijk om te halen vond ik.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind altijd dat ik wel wat SM mag gebruiken, vandaar dat ik er nooit zoveel van heb xD

    Maar nu ben ik toch wel een beetje aan het sparen, omdat er over een paar weken weer een kruidenmysterie aan zit te komen. Ik heb er al 567 xD Meestal ben ik al tevreden als ik er 110 overhoud om de eerstvolgende eventgewassen snel te kunnen vermeerderen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ben er mee klaar, alleen nog extra ep en bd skipassen ophalen.
    Toch nog snel gegaan wel het geluk van 2 dagen 24 oogstbonus erbij.
    Alle extra prijzen waren mooi meegenomen
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb het ook gehaald zelf zonder bonussen was het haalbaar. maar als je werkt of andere verplichtingen hebt is het wel heel moeilijk.
    Moet ik nu blij zijn dat ik hier aan de computer gekluisterd ben? Of moet iedereen die niet de hele dag (en nacht) aan de computer, tablet , of foon kan bezig zijn zomaar dokken? (is Vlaams voor geld neertellen).
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier nog lang niet klaar:sleepy: , dat zal morgenvroeg zijn dat ik zone2 klaar heb en dan nog de speciale zone dat gaat niet lukken heel erg jammer want ik heb de skipassen wel voor elkaar.
     
  18. mmans

    mmans Forum-hertog

    je kunt zelf je route bepalen in zone 3, dus met die ski-passen en verschillende DI kun je toch nog wel wat weghalen daar! Goed je route bepalen, soms heb je wel gewassen nodig, maar als je langs de andere kant gaat niet. Kijk gewoon hoever je komt en probeer wat krenten uit de pap te pikken ;)
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Net het event afgerond, dankzij de +1 oogstbonus die ik de eerste dagen 3x draaide aan het rad. Daardoor kon ik de zondag opvangen, toen ik geen tijd had voor de farm.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Weer zal ik het niet halen. Ik kan niet zomaar overal en altijd op mijn boerderij zijn...er moet ook nog gewerkt worden...
    Spijtig...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.