Praatgroep - Alice in Tuimmelland

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu vier automaten open en 100 skipassen opgehaald. IJs en weder dienende heb ik de gewassen voor het hele event morgenochtend binnen, en dan ga ik me eens richten op de DI want die beginnen nu toch een soort van probleempje te vormen xD
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 3 automaten en 80 skipassen.....kijken hoe ver ik kom..:p
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  3. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    skipas 215 binnen. Gaat mooi zo met 5 automaten.:p
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 3 automaten en 105 skipassen binnen
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    4 automaten open en inmiddels 115 skipassen. De gewassen gingen vandaag mooi snel gezien ik een booster van +1 voor 8uur aan heb gezet en de gehele dag op 1 veld met sm heb gewerkt. Maar phoe wat moet ik nog veel gewassen zeg. Ben nu nog niet eens halve wegen zone 2... Ik wil graag heel snel na de speciale zone toe.
    Met nog 86uur op de klok hoop ik dat het te doen is.
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    speciale zone is geen eens 4000 gewas
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  7. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Tot nu toe 325 skipassen met 5 automaten ben bijna in speciale zone
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zojuist de speciale zone bereikt en al wat vakjes geopend, die zowaar 5 TG opleverden en een roze visvijver xD

    Op de open plek heb ik weer bomen en stallen neergezet, zo veel stokken heb ik toch niet meer nodig en er is nog tijd zat. Op de andere velden heb ik rozen staan, en nadat ik die geoogst heb gaan ook daar weer bomen en stallen op.
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier nog nodig 4700 gewas en 180 passen. De rest heb ik al genoeg,
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Zo juist het hele ski event uitgespeeld . Straks de boerderij maar weer ombouwen voor het dagelijkse leven .
    En iedereen veel succes met het halen van de eindstreep die mee doen .
     
    jolanda13, -mikmak- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Moet half zone 2 ook nog :(
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    Hier het hele event klaar Iedereen gefeliciteerd:) die klaar zijn en de rest nog even je best doen s6 all
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Nog 5 ski passen en dit event kan ook naar de kelder zoals sommige farmers dat zeggen.
    Miekje9, helemaal geweldig zoals de uitleg was, daarvoor nogmaals mijn dank.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. john-j

    john-j Forum-hertog

    weet iemand hoeveel gewassen en di je nodig hebt voor alleen de wolkenrij te halen?
    mvg john-j
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier nog geen ''geluk'' aan het rad gehad, moet nog 15.334 eventgewas :wuerg: (ben dus net over de helft)

    ongeveer 30.000 eventgewas
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    event afgerond met dank aan Miekje voor de duidelijke uitleg
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    post 4 van dit draadje is de link naar de tabel met die aantallen:oops:
     
    Boeretrien1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe ik moet voor zone 2 nog 6.027 gewassen om die volledig te halen en dan de speciale zone nog waar je ook nog 3690 gewassen nodig hebt. Met nog 63uur op de klok zal dat een zware dopper worden. Morgen maar eens heel veel aan het rad gaan draaien...
     
  19. mmans

    mmans Forum-hertog

    Je kunt ervoor kiezen om de groene automaat in zone 2 niet te openen (scheelt 480 gewassen) en in zone 3 kun je vakje 20 overslaan. Die levert 30 turbomest op, voor 640 gewassen. De rest is gewoon bereikbaar.

    Wel goed opletten of je de groene automaat kunt missen, maar als je regelmatig de overige automaten kunt oogsten, heb je aan 5 automaten ruim voldoende.

    Suc6 allemaal :)
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je voor de tips. Ik ben nu 1 stapje verder. Maar als ik verder ga heb ik een grijze staak. Moet nog 2 sieritems. Daar ga ik denk ik maar eerst voor. Heb weer een oogstbonus voor 8uur van +1 aangezet. Dan krijg ik toch weer wat meer gewassen. Straks maar weer een rondje SM om gewassen binnen te halen. SM voldoende op voorraad, suzi iets minder, maar nog voldoende.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.