Praatgroep Afspraakje in een fles

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    fokdier van de vlinder is onder andere een koninginnepage
     
  2. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    een vlinder, gr. aubry
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    een vlinder
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Euhm Meneertjes en Mevrouwtjes daar in Hamburg-City...
    leuk dat er een fok -event is ...
    En dat je dan die luxe parfum ken gebruiken ..die bij Hofje niks doet ..maar daar gaat nou ff niet over ...:wuerg:
    Ken dan die baby -boom ook niet is wat langer ...:eek: wat is dat nou van morgen middag 14.00 uur tot morgenavond 20.00 uur :eek:
    Doe die dan ook van 26 oktober tot 31 oktober ...dan kan iedereen ff babyboomen -.-
    Dit is echt wel een beetje gek en te kort 8)
     
    jolanda13, owl., boermars en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Deze fok sla ik mooi over, de howie heb ik niet nodig omdat ik altijd voldoende drops heb bij een event en voor een wolkenrij ga ik niet al mijn sv spenderen.
    Heerlijk relaxed doorfarmen dus.
     
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dat dacht ik ook eigenlijk, howie staat al in de boom , gouden bananen genoeg, rest heb ik ook al.
    Het enige dat ik zou willen is nog een 3e jakstal rest hoeft niet zo nodig. Om daar nu zoveel sv aan uit te geven. Ik denk dat ik maar eens oversla. ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik sla toch ook maar over. Die BB is belachelijk kort en komt voor mij op een zeer ongelegen tijdstip, en de SV die ik nu bij elkaar heb gesprokkeld stop ik liever in mijn VM-stallen. Het is jammer van die Howie, ik had hem echt heel graag willen hebben maar ach het zijn maar pixels niewaar xD
     
    harm-jan70 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ga ook zeker geen 4 uur zitten stressen om alles te halen met die badges e.d. Heb wel dieren in het motel gestopt omdat ze ook DI geven voor het lopende event. Misschien een tip voor mensen die moeite hebben met de DI van het andere event ;) . Maar het fok event is voor mij niet interessant genoeg, heb alles wel wat er te verdienen valt :) .
     
    boermars vindt dit leuk.
  9. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Meestal zijn er 2 babybooms bij dergelijke events. Eén korte en daarna een iets langere. Maar wat zegt men ook al weer, behaalde rendementen uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst (o.i.d.).
     
    Errim en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Inderdaad meestal zijn er 2 babybooms, eentje voor diegenen die meteen willen beginnen en thuis zijn en een tweede in het weekend !
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Los van het aantal badges, dat schijnt wel mee te vallen, worden er best veel fokdieren gevraagd, die ik helaas heb ingeleverd bij de vaste queeste. Dat ga ik nooit redden om bij te fokken. Helaas...
     
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Een extra Howie is nooit weg. De gevraagde fokdieren zijn niet heel hoog, dus ik ga gewoon meedoen. En idd meestal is er in het weekend ook nog een BBdag
     
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

    Precies hetzelfde gedaan als jij, ik kwam extra ep mogelijkheden tegen, hoppa ingeleverd, nu 68 over, pffff
    en aan questen heb ik ook niet veel staan. Wachten en sparen ook aan deze kant-.-
     
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier ook net sterren ingeleverd . Maar de sterren komen hier wel snel . Uit de kisten , queesten en de vervloekte muntjes . Denk dat ik alles zo weer bij elkaar geschraapt heb
     
    boermars vindt dit leuk.
  15. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Ik doe mee want die howie staat al heel lang op mijn lijstje, dat wordt dan mijn eerste.xD
     
    farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. ghs4

    ghs4 Junior expert

    Zo alles geleverd, en mijn eerste howie te pakkenxD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  17. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier ook alles klaar en mijn 4de howie
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Event klaar , was goed te doen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Howie in de boom gezet. Ik ben er blij mee :D
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  20. Slimmekip

    Slimmekip Forumleerling

    Kan iemand mij zeggen wat voor dieren geleedpotige zijn, moet ik dan denken aan bijen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.