Praatgroep Afdaling in de tempel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, daar kom ik de nacht wel mee door. xD
     
  2. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    hier ook een axolotl, en ook een nijlpaardje erbij, heel blij met beiden. dropjes gaan niet snel, maar verwacht wel dat het goed komt, we hebben ruim tijd. vond het wel heel veel boomvoorraad! heb niet zo'n enorme voorraad, maar is wel gelukt gelukkig, beestjes was geen probleem, heb al tijden het regenwoud vol staan met stalletjes, dus dat bouwt gestaag op, dat is wel fijn, want ik wil ook ooit nog eens die veeteeltbeker vol hebben.
     
  3. voesje

    voesje Oudgediende

    hier nog 295 dropjes nodig. heb een combi van bomen stallen en velden....moet wel gaan lukken toch?
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nu met de laatste ronde bezig. Deze nacht in kamer 2 overnachten, ben benieuwd hoever ik morgen kom.
     
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Daar zou ik niet teveel op rekenen ...... boehhhhh......
    Hier nog 3 kamers te gaan dus tijd genoeg om te spoken :music:
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Schaapje heb je het gered of is opa wezen spoken bij je.....:oops:
     
  7. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Nog 168 DI en dan ben ik er.... ;)
     
    blackscorpion64 en jennie79 vinden dit leuk.
  8. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Heb je meer geluk dan mij. Ik had mijn 3de oranje kameel en mijn 6de luiaard classic++ stal
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gaat lekker hier, ondanks dat ik niet zoveel tijd heb. Maar ja dan zet ik lange gewassen en komen de DI ook wel binnen. Om de tempel helemaal te doorlopen heb ik nog 95 DI nodig, maar om de quest uit te spelen heb ik nog 155 DI nodig. Beide is te doen. Een mooi event!
     
    blackscorpion64 en jennie79 vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De tempel is klaar :)
    Buurtjes, als je de drops makkelijk haalt, stuur mij niet meer. Dan kan ik anderen helpen.

    De stekjes en stallen waren niet zo best:
    gele bikinifabriek, olifant classic++
    2x achacha XL en een wampi XXL (de laatste ben ik blij mee)
    De laatste 2 stekjes moeten nog op de akker.

    Leuk event weer!
    Met mijn nieuwe boerderijtje is het vechten voor de dropjes, daar heb ik er nu 101 bij elkaar. Na 12 dagen spelen is het natuurlijk niet haalbaar om alles te doen daar, maar ik kom toch een eind. Voorraden vruchten zijn daar ook nog lang niet genoeg (heb nu voor 500.000 tegenwaarde aan vruchten), de dieren krijg ik nog wel op tijd bij elkaar. Met kaneel als langste gewas, olifant als hoogste dier, en kiwi als hoogste boom, wordt het een puzzel wat ik ga inleveren :p
    Heel leuk om weer eens te zien waar je als beginnend boertje tegenaan loopt.

    Veel succes nog allemaal!
     
    voesje, catootje65, hildemarc en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Even gekeken 33 drops voor de tempel nog en dan de laatste.
    Het gaat weer helemaal goedkomen, als ik dan vanmiddag mijn stallen een keer niet vergeet te zetten is het helemaal fijn.

    Wat een mazzel dat ik vannacht thuis heb geslapen ,heerlijk ben weer helemaal bij.:music:
     
    hildemarc, blackscorpion64 en jennie79 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Succes. Na 24 dagen heb ik het regenwoud nog niet vrijgespeeld. Ben ik nog niet zo ver in de tempel en is er weinig leuks aan dit event.
    Boomvruchten ingeleverd voor de eerste upgrade. Met de drops de eerste fase nog niet af. Het is dus de vraag of ik daarmee de partydraaien ga halen.
    Misschien zou ik meer boomvruchten moeten proberen te kopen, de TEP beloningen zijn best de moeite, maar op de 1 of andere manier stop ik altijd minder energie in Bahamarama dan veel andere spelers.
    Ik ben me dus volop aan het voorbereiden op de pauwenfok, heb er vertrouwen in dat ik daar een eind mee moet komen.
     
    blackscorpion64 en jennie79 vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Tja, die pauwen, daar ben jij met het kuikenaccount dus weer verder. Ik moet nog 4 x zien te levelen in een paar dagen op de farm, om aan de pauwen mee te kunnen doen. Wie weet, met de kennis die we nu hebben, gaat het wel heel snel. Maar 4 levels? Dat is wel erg veel, maar ik ga het wel proberen. Succes!
     
    hildemarc, blackscorpion64 en jennie79 vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helaas, zit met de laatste ronde nog steeds in kamer 2. Heb nu 50 apentabletten nodig om door te gaan en heb er pas 42. Habanero pas vanavond weer klaar, hoop niet dat ik zo lang hier moet blijven, valt niet zo veel te beleven :sleepy:.
    Misschien dat de bomen en stallen al eerder genoeg opleveren.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert


    Schaap, als opa [​IMG] dan sla ik 'm wel in de [​IMG] xD
     
    Sanham, schaapje52, Reggaefeeks en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nog 11 drops dan dit event ook weer klaar
     
  17. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Nog 125 drops, 2 kamers te gaan. Stallen en stekjes niets bijzonders maar heb nog 2 stekjes te gaan, ik sta nu voor de deur te wachten op de drops :)
     
  18. jennie79

    jennie79 Forum freak

    hier nog 100 drops en mag over een kwartier oogsten
    de stallen en stekjes nog niet opgezet, doe ik na het event wel
    hopelijk krijg ik het event vandaag wel af.
     
    blackscorpion64, annigjen en eevee60 vinden dit leuk.
  19. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    He heb je niet gezien vannacht maar wel in dezelfde kamer overnacht
    ondertussen ben ik in kamer 6 nog 2 te gaan (nog 99 DI voor laatste sleutels en dan nog eens 60 voor laatste lvl van de quest)
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. dama75

    dama75 Gelegenheidsauteur

    Hier nog 230 DI te gaan om alles klaar t hebben. Hopelijk lukt me dat...... Al komen ze wel moeizaam. Ik doe mijn best. Iedereen nog even succes!
     
    blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.