Praatgroep Afdaling in de tempel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    108 droppies, waarvan er twee burencadeaus zijn. Niet verkeerd. Allebei velden vol met bomen gezet.
     
  2. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Ik had het hele regenwoud vol 20 uurs bomen staan. Gisteren op tijd erop gezet en dat levert dan veel DI's op. Is misschien een tip voor jou. Doe ik meestal aan het begin van een event.
     
    DeliciousSnow, blackscorpion64 en jennie79 vinden dit leuk.
  3. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    Hmm,1,5 veld vol bomen en een paar stallen om de rest op te vullen,net 50 drops..zit te denken om 1 veld af te breken en toch maar kwartveldjes neer te zetten.
     
    jennie79 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. doppe1965

    doppe1965 Forumleerling

    Snapt iemand het gedoe met de gordijnen? Ik heb het sieritem inmiddels gevonden en op het eiland geplaatst. Ik heb inmiddels 3 gordijnen maar deze passen niet op sieritem. Graag hulp....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    73 drops, andere 2 quests af, bijna een rondje gelopen, wacht op de uitslag van de stekjes. Rustig event wordt dit, heerlijk.
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Heb je misschien nog verjaardagsgordijnen staan? Dat zijn upgrades van het verjaardagsevent.
    Bij dit event heet het upgrade-item "Keldergordijn".
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb ook maar 39 drops binnengehaald waarvan 2 van mijn toverbomen. Ik had de bomen en stallen van het vorige event nog laten staan. Per saldo 3 kwart met stallen en bomen (ik denk van ieder ongeveer half/half) en 1 kwart met kwartveldjes met honingmeloenen. Wat ik hier lees zijn erg grote verschillen. Ben wel benieuwd of het verschil echt in de bomen zit of wat anders. Ik heb het zelf ook een paar keer bij eerdere events uitgeprobeerd maar daar had ik naar verhouding minder DI's met heel veel bomen bijzetten dan dat ik het normaal doe met het begin van een event. Ik heb standaard altijd wat bomen staan, wat speciale stallen en werkstallen, de rest kwartveldjes met over het algemeen de langste gewassen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier 54 apenkoppies. xD De 2 questen gedaan, nu alleen die van de aapjes nog.

    Ik ben gelijk kamer 3 ingegaan voor de stallen :D, die zijn binnen. Niet verdwaald met krijtjes en kompas.:music:Zo was ik binnen en zo stond ik weer buiten. :D Kamer 3 is dus klaar. Nu eerst weer aapjes sparen om in te leveren voor de quest en dan weer op zoek naar de andere leuke prijzen.
     
    jennie79, hendrika73, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nu 2x rond. En dat op de eerste dag. Ik heb dus wel vertrouwen dat ik de andere drops ook wel krijg.
    Wel weer honingmeloenen gezaaid.
     
  10. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier zijn de stallen ook binnen ik ben benieuwd. Nu duimen voor het nieuwe diertje!!
    heb inmiddels 79 apenkopjes gaat dus wel goed zo
     
  11. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Heeft iemand al ontdekt of je meer DI's uit lange gewassen krijgt? Ik heb alleen bomen en stallen staan.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Al mijn bomen zijn bijna terug gebracht na 1.000 stuks, maar die quest is wel af. Mooi wat sterren gekregen, daar ben ik ook wel blij mee. Nu wachten op de DI. Maar dat dit gaat goed komen. Heb er niks voor omgebouwd en ga dat ook niet doen.

    Vanmiddag de stallen van het vorige event gezet: 2x gans oranje, schildpad, flamingo en een miereneter. Allemaal weer terug de schuur in.
     
  13. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Hier 47 drops, had honingmeloenen, bomen en stallen staan. Morgen even afkijken hoe de drops per 24 uur vallen
     
    jennie79, daisy17858, Farmer121965 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb van alle soorten die ik ingeleverd heb minimaal 10.000 meer over. Er zijn wel soorten waar ik maar een paar duizend van heb die ik vanwege de hoge prijzen wel op de markt heb gezet. Gaat mijn verzameling van de afgelopen maanden, maar het is wel goed voor mijn BD saldo.
     
    BoerAnnelies, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. doppe1965

    doppe1965 Forumleerling

    bedankt!! het zijn inderdaad verjaarsdagsgordijnen (zien er wel het zelfde uit, dus erg verwarrend...). Groet doppe
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Eerste dag heeft mij 73 drops opgeleverd. Had Habanero, bomen en stallen op staan. Het eerste rondje net niet kunnen afmaken, blijf dus overnachten in kamer 8 van de tempel. Even slaapzakje uitrollen, weltrusten ;)
     
    jennie79, daisy17858, Farmer121965 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Gezellig Ik overnacht daar ook......
     
  18. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    de stallen zijn bekent helaas niet het nieuwe diertje het zijn 2 miereneter verblijven geworden.
    Volgende keer misschien meer geluk
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. klakje

    klakje Oudgediende

    Wow, wow en nog eens wow. Heb meteen de 2 stallen gezet en wat denk je niet te geloven, 2 maal axelot. Nog nooit meegemaakt
    Dit event kan voor mij niet meer stuk
     
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dat is zeker super, ik teken voor zo'n uitslag
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.