Praatgroep Afdaling in de tempel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Begrijp ik het goed dat er géén drops uit de werkstallen komen op Baha of is dit vergeten.
     
    blackscorpion64, Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze kunnen zowel uit stallen als werkplaatsen komen.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Is dit dan verkeerd?


    DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Apentablet
    [​IMG]
    Plantage
    Regenwoud
    Bomen
    Gewassen
    Stallen
    Toverboom
    Burencadeaus
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    En een toverboom die op schateiland staat geeft die dan wel een DI of niet?
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat klopt verder allemaal, dus verkeerd is het niet. Alleen bij de stallen horen ook de werkplaatsen. Mogelijk wordt dit nog aangepast.
    Bij de toverboom maakt het niet uit waar hij staat, die geeft altijd een dropitem als dat van toepassing is.
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    lonnie57, bjorke-annika, jennie79 en 17 anderen vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat is ook het enige fijne van dit event. Ik hou niet van items die 12 uur duren en om te ruilen heb je er ook niks aan. Voor de rest vind ik de prijzen niet in verhouding met wat je er voor in moet leveren. Denk dat ik even kijk wat het kost om de stalletjes binnen te halen, blijf het leuk vinden om te kijken wat er uit komt.
     
    daisy17858, omaatje75, jennie79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Vind het toch wel best leuk, dat er stalletjes en stekjes te winnen zijn.....en de stallen zijn wel van de laatste soort dus er kan een Axolotlverblijf inzitten.....:) en voor de rest kan je doen wat je wil, gewassen zetten, (werk-)stallen zetten of bomen....
     
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier vanavond weer thuis na een paar dagen bij mijn dochter te zijn geweest. Heb me nog niet verdiept in hrt komend event. Lees morgen wel even bij:inlove:
     
    daisy17858, Rumboontje, jennie79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    succes allemaal ....
    dit zal beter gaan dan taarten raden ...haha [zo slecht voor ons lijntje ] nu mogen we de grotten in ....
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    O, o de grotten weer. xD Daar ben ik al eens verdwaald en heb ik een dag vastgezeten. 8) Maar wel ontzettend leuk dat dit weer eens voorbij komt. Natuurlijk weer stallen :D en stekjes te verdienen. :D Als ik het goed begrijp speelt dit event alleen maar om Baha en de andere velden geen eventgewas en geen di uit de andere velden. Zo relaxt zonder eventgewas voor schaap. xD

    Nu nog even rugzak inpakken met deken, lamp, drinken en eten. Ik kan beginnen. xD
     
    daisy17858, Rumboontje, jennie79 en 11 anderen vinden dit leuk.
  14. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Twijfel nog, even kijken hoe de drops gaan heb alles in de schuur verder maar vind de beloningen karig.
     
  15. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Is het verstandig om de toverbomen in de Bahamarama te plaatsen? Paulien64.
     
    blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat maakt niet uit. De toverbomen doen mee, en kunnen op een sierveld staan. Of dat de siertuin is of schateiland maakt voor de drops niet uit. Geen idee waar je het liefst de (t)ep krijgt van de boom.
     
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat maakt niets uit.
     
  18. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Neen, de toverboom geeft een dropitem als cadeau.
     
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bolletje wol of krijtje om pijlen op je route achter te laten niet vergeten, misschien dat je dan dit keer niet verdwaaldxD
     
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gefeliciteerd oma, ik hoop dat alles goed gaat met je dochter en je kleinkind? succes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.