Praatgroep adventskalender

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HendrikJandeTuinman

    HendrikJandeTuinman Gevorderde


    Klik op mijn ansichtkaartje


    [​IMG]
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klinkt niet meer als een hint, de meer ervaren spelers weten volgens mij nu precies wat het cadeau is.
    Vanmorgen eerst geoogst voordat ik naar het forum ging. En wel 2 tellen getwijfeld over het extra cadeau, maar ik heb besloten hem wel te openen. Ik ga er nu dankbaar gebruik van maken, ook al begrijp ik dat ik beter had kunnen wachten tot het volgende event begint. Dan heb ik de velden het meest ideaal staan en daarna met de supermest op de eventgewassen, was de beloning groter geweest.
     
  3. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    ik wacht lekker tot het nieuwe event begint. Hopelijk krijg ik daardoor dan ook meteen meer DI's, zodat ik dan misschien wel weer eens een event helemaal kan uitspelen. En voorlopig heb ik overdag toch niet zoveel tijd om te oogsten.
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je. Dat extra cadeau kun je ook later openen toch? Zeg maar wanneer het mij het beste uit komt in de maand december?
     
  5. kaena59

    kaena59 Forumleerling

    Vraagje...........Het laatste kadotje na de 6 moet je die ook voor 24.00u openmaken of kan dat net als de andere jaren voor 27 dec.?
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Die laatste kun je openen wanneer het past.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  7. kaena59

    kaena59 Forumleerling

    okay Bedankt.
     
  8. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Bedankt voor de heldere tip, H-J de tuinman:D
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    OOk voor vandaag weer een super kado's gekregen. Geweldig.
     
    tooske58, daisy17858 en Ericaatje vinden dit leuk.
  10. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    zeker mooie kado's . Op naar de volgende kado's. Ben best wel nieuwsgierig wat we gaan krijgen. Geduld hebben nu.
     
    annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De sok vandaag geopend en de grote blauw mooie doos, wacht ik nog even mee. xD
     
  12. pelsma01

    pelsma01 Gelegenheidsauteur

    Ik kreeg vandaag de melding dat ik de eerste sok niet geopend zou hebben, maar dat had ik wel. Ik heb nu 6 TG moeten betalen om deze alsnog (weer dus) te openen. Niet terecht
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Beste Hendrik Jan de Tuinman,
    Vind het heel fijn dat je hints weg geeft maar zou je ze wat vroeger op de avond willen geven? Ik sluit mijn boerderijtje al rond 20:30u. Ik kijk dan nog even op het forum of er nog wat belangrijks is en sluit dan de computer af. En om nu eerst 's morgen naar het forum te gaan ligt niet in de routeplanning. Heb daar geen tijd voor dus is het wel jammer dat je dan zulke hints mist. Heb nu wel kunnen profiteren van de bonus maar zou het heel fijn vinden als het wat eerder wordt vermeld.
    Alvast bedankt.
     
    owl., annigjen, sproetje06 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo denk ik er ook over.Maar dacht hoe schrijf ik dat nou zonder drammerig over te komen.
    Zoals jij dus;)
     
    _Jeanie_, owl., sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Die vandaag kan je openen zonder dat je iets mist. Maar is wel weer een hele mooi. Eigenlijk uitdagend.:music:
     
    hendrika73, eevee60 en katbla vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hij is wel erg mooi, een dubbele verrassing. Of eigenlijk niet dubbel, maar x4!
     
    hendrika73, katbla en annigjen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Elke dag weer een super cadeau, zo ook vandaag weer, maar dan wel 4 x een cadeau.
    Je moet eerst wel werken om het resultaat te zien.
    Eerst cadeau voor cadeau op de kruiwagen brengen naar de plek waar je die wil hebben. Dan 4x de grond grondig bewerken.
    Ja ja, dan duurt het effe, maar dan krijg je wel wat moois. :music:
     
    BoerAnnelies, Daxter1966, Ericaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. HendrikJandeTuinman

    HendrikJandeTuinman Gevorderde


    Klik op mijn ansichtkaartje


    [​IMG]
     
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Beide kado's van vandaag zijn weer geweldig.
     
    eevee60 en hildemarc vinden dit leuk.
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik ben er ook weer super blij mee.
     
    annigjen vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.