Praatgroep Advents/Winter kalender

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

Mag je dat extra cadeau dan pas naderhand openmaken of valt die ook onder de 24 uur ?
    Bedankt voor je waarschuwing ;)

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het extra kado (aan het eind van de rij) kan je ook later openmaken tot 31 december

-ymked55- en Borkie vinden dit leuk.
  3. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

En lees mijn tip voor vandaag!

Borkie vindt dit leuk.
  4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

En beide kado's zijn weer geweldig

5. ine1960

ine1960 Actieve auteur

misschien nog een kleine tip: wacht met het activeren van de bonuscode tot na het koekje van vandaag

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik ben er erg blij mee, helaas kon ik vannacht even niet oogsten want puffin deed het niet. Had nog een +1 op groente van de vogelverschrikkers staak en die moest ik voor 10uur oogsten. Blij dat ik vanmorgen eerst de kalender heb gedaan. En tja het extra cadeau kun je bewaren, maar ik ben er nu ook wel blij mee hoor. Farm even omgebouwd :inlove: en ga zo nog een WAC eten!

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik was wel blij met de waarschuwing van farmermikkie. Voor de paar gewassen op Bahamarama is het niet echt de moeite, en vermoedelijk begint er na het weekend een zaaievent.
    Ik hoop dat die FAQ vandaag komt. Dat hebben ze al eerder voor het weekend gedaan als een event op maandag begint.

robbiefarmer vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

Dat is ook wel weer zo, maar ben druk bezig met de citroengras en gember op baha dus daarvoor is het een echt meerwaarde. Daarbij had ik natuurlijk niet eerst op het forum gekeken. Gewoon alle cadeautjes uitgepakt ;)

9. -Coco1968-

En ik heb ook op Bahamarama de gewassen niet meer nodig voor de coöperatie. De kruidendrankjes worden ook steeds minder, dus met de gebruikelijke ananastaart die ook voor de bomen werkt, heb ik wel kwartveldjes gelegd voor meer oogst, maar gebruik ik een extra bonus graag voor een event.
    Persoonlijk vind ik het dus ook helemaal niet erg als de volgende eventgewassen weer op Bahamarama kunnen. Kan ik weer wat kruidendrankjes sparen.
    Er staat niets bij mij in de coöperatie waar ik nu voor aan het werk kan. Alles gaat om de fokdieren en de handel in bijzondere dieren en boomvruchten. Ik kijk dus uit naar het volgende event.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

Dat is ook wel lekker hoor dat je in de coöperatie niks meer open hebt staan waar je aan kunt werken, aan de andere kant is een doel ook wel weer fijn. Ik heb nog meerdere doelen haha. Er staat hier nog van alles open naast de eeuwige fokquesten. Mis nog een aantal kerstballen (100 nog te gaan en dan heb ik op eigen kracht al die honderden ingeleverd :)), daarnaast nog bezig met de lange gewassen bij baha dus nog met de citroengras en gember. De koffie quest heb ik laatst kunnen afsluiten. Daarnaast nog druk om de spa een de alchamist een fase hoger te krijgen, dus hier genoeg te doen.
    Ben nu ook vast gewassen aan het zaaien die in de speculaasjes genoemd worden, je weet maar nooit.

Na de tip op het forum over de ananastaart eet ik die ook dagelijks voor ik daar al mijn bomen ga oogsten, levert toch weer mooi die +1 op op baha, niet overbodig.

Maar eh.. kruidendrankjes? Wat doe je daar allemaal mee?

Heb ook zin in een nieuw event met event gewassen, van mij mag baha wel mee doen, maar als ie niet mee doet vind ik ook nooit erg, dan kan ik daar heerlijk verder met mijn openstaande doelen. Benieuwt naar de FAQ, ik heb hem nog niet gezien.

11. hanweij

hanweij Gevorderde

Ik denk dat het verstandig is om het extra kado pas te activeren als je alle kwartveldjes gevuld hebt met de eventgewassen.
    Scheelt toch een paar keren oogsten;)

DarkDevilDude en hendrika73 vinden dit leuk.
  12. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ben ik blij dat ik het nog niet heb geopend, maar ff wachten. Hij slingert wel uitdagend. :p

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  13. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Superblij met het kadootje van vandaag! Mooi op tijd voor het volgende event. :p

hendrika73 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

Dag 24 van de eventkalender....

Aarzel niet deze te openen!
    Verover (als je alle voorgaande dagen open hebt) een kleine dienstverlener, handig om je cadeautjes te verpakken.

En niet als minste, het grotere pak, daarmee zul je zeker in de wolken zijn de komende tijd.

15. -Coco1968-

Geweldig net voor kerst zoveel cadeautjes uit te mogen pakken.

16. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Klopt het dat 1 van de 3 items voor de wolkenrij nog moet komen of heb ik iets in de siertuin gezet en vergeten? :) .

17. polkey

polkey Oudgediende

De laatste komt nog, daarna als kers op de taart een supercadeau..... maar wat zal dat zijn .......

Vitani94 vindt dit leuk.
  18. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Uitslag stallen adventkalander
    Kiwi
    Schildpad
    Vogelbekdier
    Geit oranje
    Konijn oranje

Helaas, heb nog altijd geen ijsvogel en zwaan.

19. -Coco1968-

Die kunnen ook geen van beide uit deze stallen komen.

20. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Wel uit de stallen van de advent kalander. Daar staat zwaan bij ;)

ymked55, hendrika73 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.