Praatgroep Advents/Winter kalender

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  2. jitzekaterberg

    jitzekaterberg Forumbeginner

    Het is net 1 december en ik kan het cadeau nu al niet meer openen, om 00.30 uur!?
     
  3. -ymked55-

    -ymked55- Gelegenheidsauteur

    Klaartje, bedankt, dan ga ik nu toch maar naar bed. Morgenochtend, oh nee..... DEZE ochtend hoop ik dat ik het eerste koekje alsnog mag oppeuzelen vlak voor dat ik weer ga oogsten. Welterusten allemaal:sleepy:;)
     
  4. Anita376

    Anita376 Forumbeginner

    Hoop dat het probleem vandaag is opgelost met deurtje nr: 1
    Leuk iedere dag een nieuw kado
     
  5. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    daisy17858 en VosStiertje vinden dit leuk.
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Die laatste zou dan een knaller van een koekje zijn als op 31 december een bugje roet in het eten kwam gooien xD
     
    harm-jan70, daisy17858, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. boerkoekoek1234

    boerkoekoek1234 Doorzetter

    Misschien is het laatste koekje wel een " BUG-mepper ", zijn we er ineens voorgoed van verlost !
     
  8. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hehe,
    Ondertussen het eerste cadeautje kunnen openen. :D

    Groetjes
     
    VosStiertje vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Joehoe we kunnen toch nog een koekje eten voor het slapen gaan :music:
     
  10. -kamanda-

    -kamanda- Junior expert

    Het was even zoeken :oops:..... maar gevonden! Ik kijk nu al uit naar morgen :)
     
    jackie1954 vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En vooral niets vergeten, levert ons een bonenstaakrij op die 2x per dag 5000 EP/TEP/BD geeft.
    Als dat oudjaarsdag maar goed gaat.
     
    -ymked55-, VosStiertje en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. Lady-Dee

    Lady-Dee Levende forumlegende

    Oh dat hakt er behoorlijk in, dat schiet tenminste weer eens op, maar idd als dat maar goed gaat !!!!!
     
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier geen last gehad van een bugje. Kon vanmorgen het koekje goed opeten. Was heerlijk. En wat ziet het er weer mooi uit
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. tinus138

    tinus138 Teller

    Ik had geen problemen zo net,maar als ik het zo lees hier ,doet mij het denken aan vorig jaar .Toen waren de Kerstsokken verdwenen.
    xD
     
    daisy17858, schaapje52 en VosStiertje vinden dit leuk.
  15. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    weer een mooie maand december veel te verdienen veel succes allemaal
     
    VosStiertje vindt dit leuk.
  16. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    vraagje hoe kan ik zoeken op de hint van HendrikJandeTuinman
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Naar mijn weten kun je hier niet na zoeken, maar moet je het forum in de gaten houden.

    Als je het koekje eet voor je alles gaat oogsten (voor de meesten is dit in de morgen of als ze uit werk komen) dan kun je niet zoveel missen. Mochten er knechten, EP, TEP, bonussen of wat dan ook komen dan worden ze meestal direct actief.
    Vorig jaar kregen we 6uur knechten en ik was zo dom om voor het slapen gaan dat cadeautje van de dag te openen. Nou die knechten kon ik natuurlijk niks mee.
     
  18. -kamanda-

    -kamanda- Junior expert

    Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt ..... misschien was ik niet duidelijk genoeg.
    ik kon niet vinden hoe ik in de adventskalender kon komen. Er stond wat voor ....

    Misschien zoeken op posten van HendrikJanTuinman rechtsboven in? Verder heb ik geen idee hoe je daarop kan zoeken ...
     
  19. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    oke

    ik doe dat altijd als eerste de adventskalender
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 December 2015
  20. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Als je inderdaad eerst naar de adventkalender gaat heb je HendrikJandeTuinman helemaal niet nodig
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.