Praatgroep Advents/Winter kalender 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge5959

    Inge5959 Actieve auteur

    Ik kan zien wat de gemiste beloningen van 5 en 6 december zijn. Maar daardoor kan ik de eindkadootjes van de rijen 1, 2, 4 en 5 niet openen.
    Indien die laatste kadootjes sieritems betreffen (wat ik vermoed), dan is het me niet waard om die 12 TG uit te geven.
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je zou per rij de eindcadeautjes open moeten kunnen maken. 5 en 6 december is de 1e rij. Die van de andere rijen zou je dan open moeten kunnen maken. Kan dit niet dan zou je in die rijen ook nog wat open hebben staan. Van die 1e rij ligt er dan aan of je die beloning de TG waard vind. Het einde van die rij is een 100% EP-bonus voor 48 uur. Als het bij de overige rijen niet zou lukken dan is de 4e rij denk ik wel de moeite waard om dit (als het niet teveel TG kost en je dit hebt natuurlijk) vrij te spelen. Ik kan op dit moment dus alleen maar zeggen: Probeer van de overige rijden de eindcadeau's te openen en als het niet lukt dan op die rij kijken wat je daar niet open hebt staan.

    Zelf zou ik wanneer je inderdaad meerdere dagen hebt openstaan niet voor de eindbeloning te gaan. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar dat vind ik al die TG niet waard, zeker als het meer dan die 2 vakjes blijken te zijn. Voor die 4e rij zou ik wel gaan kijken. De eindbeloning van de week van 19 t/m 24 december.
     
  3. Inge5959

    Inge5959 Actieve auteur

    Rij 2 en rij 4 hebben een extra cadeau dat je alleen kunt openen als je ALLE voorgaande cadeaus hebt geopend. En dan heb je natuurlijk nog het grote rode cadeau aan het einde.
    Toch bedankt voor je antwoord, maar ik denk dat ik m'n hand maar op de knip houd ;)
     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dan moet je toch wat op rij 2 en 4 missen. Wanneer je alle dagen van die week open hebt kan je gewoon beide cadeau's openen. Het is per rij. Dus van week 2 hoef je alleen van week 2 alle cadeau's opengemaakt te hebben om die bonus te krijgen en niet van week 1 en 2 samen.

    Helemaal aan het einde die 2 cadeau's die kunnen inderdaad pas open als alle cadeautjes zijn opengemaakt. Daarom zei ik al dat dit het niet waar is. Rij 4 zou ik wel kijken of je daar 1 vakje of meerdere nog niet open hebt. Als het er maar 1tje is dan is dat misschien wel 1 die de moeite waard is. Je krijgt daar bij die 1e extra cadeau een +1 oogstbonus voor 36 uur.
     
  5. Inge5959

    Inge5959 Actieve auteur

    Naast de sokjes zijn er ook nog extra cadeaus op te halen, hier onder staat wanneer dit kan.

    [​IMG]
    A kan geopend worden van 6 t/m 31 december mits sok 1 t/m 6 zijn geopend.
    B kan geopend worden van 12 t/m 31 december mits sok 7 t/m 12 zijn geopend.
    C kan geopend worden van 12 t/m 31 december mits sok 1 t/m 12 zijn geopend.
    D kan geopend worden van 18 t/m 31 december mits sok 13 t/m 18 zijn geopend.
    E kan geopend worden van 24 t/m 31 december mits sok 19 t/m 24 zijn geopend.
    F kan geopend worden van 24 t/m 31 december mits sok 1 t/m 24 zijn geopend.
    G kan geopend worden van 29 t/m 31 december mits sok 25 t/m 29 zijn geopend.
    H kan geopend worden van 29 t/m 31 december mits sok 1 t/m 29 zijn geopend.

    Bovenstaande komt uit de FAQ en ik bedoel dus pakketje C, F en H.
    Die pakketjes kun je niet openen als je in de eerste week 1 sok mist.
    Maar op basis van jouw antwoorden en de overige info in de FAQ, neem ik de gok niet om er TG aan uit te geven.
     
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Sorry dan heb ik het niet goed begrepen. C is een sticker, F en H zijn beide een sieritem. Zelf vind ik het de moeite niet waard maar sommige spelers misschien wel. De sieritems duren 12 uur en de een geeft 1900 EP en de ander 2000 EP.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. Inge5959

    Inge5959 Actieve auteur

    Dankjewel :)
     
    fairie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Graag gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.