Praatgroep Advents/Winter kalender 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik weet het niet, maar als je leest wat de tuinman zegt
    "de wonderbaarlijke vergroting - een wonder dat wel 36 uur aanhoudt"
    misschien +1 of zelfs + 2 ???
    dan zou ik wel opletten. bij mij staan geen eventgewassen meer op, maar wel die gewassen waar ik nu voor ga.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het gaat om het 1e extra kadootje, dus die meteen naast vakje 24 zit.
    Het andere extra kadootje kan je wel gewoon openen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. rollingmamma

    rollingmamma Forumleerling

    Leeg wel elke dag de aangeboden sokken.
    BIJ DEZE SERIE KAN IK GEEN ENKEL CADEAU AAN HET EINDE UITPAKKEN.
    Weet van andere farm binnen onze vriendendat er een cadeau voor 36 uur oogst plus 1 extra geoogst kan worden .
    Please ....weet iemand raad heb flasch en cache al geprobeerd en f5 .
    rollingmamma
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vanmorgen als eerste naar de sokjes gegaan en 3 cadeautjes geopend. :D

    Zal niks verklappen, maar we gaan een wedstrijdje ijshockey houden. Daar gebruik je extra energie voor en hebben wij ook nog als cadeautje brood gekregen voor de energie. Maak je een doelpunt dan telt die dubbel. xD

    Dank je wel BP voor weer ontzettend leuke en mooie prijzen, ook dit jaar weer. :music:
     
  5. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Ik heb dit probleem ook, vanacht geprobeerd, maar bleef slotje. Nu nogmaals geprobeerd, maar helaas nog steeds slotjes.
     
  6. farro

    farro Forumkenner

    Hier cadeautje kunnen openen en ..... het waren handige en leuke cadeautjes.
    Verder voor iedereen een prettige Kerstavond gewenst.
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het probleem blijft dat jullie een aantal dagen de winterkalender niet hebben opgehaald (bezocht).

    Het helpt niet om de Flashcache te legen. De gesloten-gebleven dagen kunnen alleen nog worden geopend met TG.
    Dat is vervelend maar we waarschuwen hier toch echt al heel wat jaren voor, en het staat meerdere keren in de faq.

    Verder kunnen we niks doen. Als je screenshots hebt gemaakt van elke dag na het openen, en deze opgeslagen voor je verder speelde, dan kun je een ticket naar support sturen.
    Ik ken een heel stel mensen die dat iedere dag doen: een screenshot maken en dat opslaan.
    En die hebben geen enkele dag waarvan ze een screenshot hebben die gesloten is. Sommige hebben wel wat gesloten dagen, dagen dat ze geen screenshot maakten omdat ze de kalender helenaal vergeten waren.

    Dat is jammer maar zo zijn de spelregels.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    het word wel spannend we komen dichter bij het grote kadoo
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik hoop dat een volgende kalender weer op het land komt te staan, want ik ben er ook een dag vergeten gewoonweg omdat ik de kalender niet zie . Heb wel de gewoonte smorgens bij inloggen eerst Bommel en daarna kalender te openen en toch..... er 1 vergeten. En als ie op het veld staat te knipperen wordt je er aan herinnerd.
     
  10. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Nou ik weet dat ik het niet vergeten ben( altijd eerst winterkalender/bommel/wolkenrij etc) en nu zegt de kalender in eens dat ik drie dagen geleden een vakje vergeten ben?! Dat had ik dan gister of eergister ook moeten zien? maar het stond er vandaag ineens bij. Heb toch even een berichtje gedaan naar support met de vraag of ze het willen na kijken.
     
  11. Guppy_34

    Guppy_34 Gelegenheidsauteur

    en die halfpipe (laatste cadeau) wat kan ik daarmee ? (wolkenrij?) ?
     
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Laatste cadeautjes net uitgepakt:inlove: . Altijd weer een feestje de kalender :). Thanks BP
     
  13. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Zo begonnen, Kan helaas de laatste twee extra cadeautjes niet open maken.:cry:
    Alles is open behalve de laatste twee extra, daar blijft het slotje op zitten.
    Heb al opnieuw ingelogd.
    Hebben hier meer mensen last van?
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    staat er nergens een plusje in een blauw vakje?
     
  15. marliza1

    marliza1 Forum prof

    ja ik zie hem, snap hier niks van, ben iedere dag op het spel.
    Misschien van die dag dat ik er constant uitgelogd werd
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Was weer geweldig leuk!:D
    Dankjewel BP:inlove:
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Weer heel blij met alle cadeautjes. BP bedankt!
     
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    waren weer leuke dootjes dank ben er blij mee :inlove:
     
  19. Inge5959

    Inge5959 Actieve auteur

    Kan (of wil) mij iemand verklappen of het de moeite waard is om 12TG uit te geven om zo alle kadootjes te kunnen openmaken?
     
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ligt er denk ik aan welke vakjes je nu nog mist. Als je even neerzet welke dat zijn dan krijg je wel reacties van spelers of dit het waard is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.