Praatgroep Advents/Winter kalender 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HendrikJandeTuinman

    HendrikJandeTuinman Gevorderde

  2. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik vind Hendrik de tuinman wel laat met zijn tips. Net voor 11 uur pas. In de avond kijk ik meestal of er een tip is want s'morgens heb ik niet zo veel tijd, dus snel oogsten en wegwezen. Het maakt niet zoveel uit want ik had hem eerst geopend en daarna geoogst. Maar het had net zo goed andersom kunnen zijn
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat lijkt me toch jouw probleem en niet dat van Hendrik-Jan.
    De tip staat er voor de nieuwe 24 uur dat je betreffende dag kan openen, en de extra prijzen kun je zelfs nog veel langer dicht laten.
    In plaats van klagen zou ik als ik jou was blij zijn dat er een tip wordt gegeven en met openen van het cadeau wachten tot ik tijd heb om het forum op te gaan om te zien of er een tip staat.
     
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Geweldig deze tip zal het zo doen als Hendrik Jan zegt.
     
  5. mcdonald971

    mcdonald971 Forumbeginner

    hallo ik heb een vraagje ik had al mijn sokken tot hier toe allemaal opengedaan en nu blijkt dat er twee niet opengedaan zijn en moet ik tulpgulden betalen om toch die sokken open te krijgen begrijpe wie begrijpe kan
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Staat duidelijk in de faq
    niet direct farm sluiten als je een sok hebt geopend;)
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  7. linkelilla

    linkelilla Forumleerling

    Klopt het dat het eerst bonuskadootje niet opengaat na het openen van alle pakjes van de eerste week?
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je 1 t/m 6 open gemaakt hebt dan kan je het blauwe pakje daarnaast ook openen
     
  9. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Even terug lezen op deze pagina ... naar de Tip van hendrik jan de tuinman!
     
  10. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Ik had al mijn pakjes geopend dacht ik, tot ik net die van vandaag wilde openen, en daarbij zag dat ik schijnbaar 5 en 6 vergeten was, waardoor het laatste pakje ook niet open kon. Jammer, dan maar wat tg er tegen aan gedaan zodat ze wel open waren. Al bleef ik het wel vreemd vinden, want ik lette er juist zo goed dat ik ze steeds optijd opende. Maar toen ik 5 en 6 open had, ging het slotje nog niet van het laatste pakje af, en bleef ie zeggen dat ik alle pakje op een rij moest openen. Toen keek ik nog eens goed, en zag dat nu 1, 2 en ook 7 weer dicht waren, terwijl die de laatste dagen toch echt open waren. Ik heb er nu helemaal geen zin in om al mijn tg aan die pakjes te besteden, wat is dit voor rare fout! 1 pakje vergeten, nou oke kan gebeuren, 2 geloof ik eigenlijk al niet, maar de pakjes 1,2 en 7 waren volle 100% open dat weet ik heel zeker! En hoe meer ik er aan denk hoe zekerder ik ben dat 5 en 6 open waren.
     
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zorg je er wel voor dat je als je een cadeautje geopend heb nog even door speel op de farm. Als je te snel na het openen van een cadeautje afsluit, kan het gebeuren dat dit niet geregistreerd wordt (staat ook in de FAQ als waarschuwing).
    Anders als je zeker weet dat je alles geopend heb zou je een ticket naar support kunnen sturen om dit te laten controleren.
     
  12. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Ik heb die melding al eerder zien staan, en doe dat ook inderdaad. Die pakjes waren gewoon de afgelopen dagen open, en 1 of andere lolbroek heeft er weer een slotje op gehangen. Ticket is dan ook al onderweg naar support. Heb wel met angst en beven het andere account gecheckt, maar daar was alles gelukkig nog open.
     
  13. orkbeest

    orkbeest Gelegenheidsauteur

    heb dit ook voorhad met het 5 pakje, doe ik altijd daarna nog iets planten volgende dag pakje 6 opengedaan idem pakje 7 wilde dan mijn groot pakje opendoen van de week en ik kon niet keek dan en zag dat pakje 5 gesloten was
     
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Voor het afsluiten van de boerderij 's avond nog even controleren of alles nog open staat. En 's morgens eerst sok en dan oogsten, dan is er genoeg tijd om het op te slaan. Hier tot nu toe geen problemen met de sokken.
     
  15. _Geertje_

    _Geertje_ Forumleerling

    Ik heb vakje 1,2,3,4,5 en 6 allemaal geopend maar krijg het pakje niet open.
    Hebben daar meer mensen last van?
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ben je er zeker van dat nergens nog een "plusje" staat?
     
  17. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Wees er dan maar blij mee, want ik doe het ook bijna altijd als 1 van de eerste dingen die ik op de boerderij doe. Je weet maar nooit wat er in het pakje zit, het kan maar zo iets zijn waar je bij het oogsten profijt van hebt. Maar ook bij mij waren er nu dus opeens pakjes weer dicht, en dat zijn ze nog steeds. Ik heb nog geen antwoord op mijn ticket, en ik ga niet ieder pakje opnieuw openen, heb geen zin om hier mijn tg aan te besteden.
     
  18. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Support heeft het ticket wel degelijk beantwoord, mogelijk is het antwoord in je spambox terecht gekomen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    is bij jou alles goed gekomen?
     
  20. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Oke, heb het gevonden, heb ze dan toch maar met tg geopend, want zonder screenshot kan ik niets bewijzen. Maar zo'n screenshot zal ik nu wel iedere keer maken, want dit laat ik niet nog een keer gebeuren.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.