Praatgroep - Aan Noordelijke Kusten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel hoor! :music:
     
  2. garfield43

    garfield43 Forumleerling

    wat stom....zie net dat er maar 400 aambeelden nodig zijn....heb ik vanaf begin al heel veld met bomen staan...dus maar 1 veld beschikbaar gehad. Heb nu wel bijna 1000 aambeelden..
    Snel bomen eraf en zaaien..zaaien..zaaien... hele middelste nog doen, misschien lukt dit met kwartveldjes en WAC. gebouw met wolkenrij had ik als eerste gedaan ivm wolkenrij. Tegenwoordig moet je echt nadenken en goed lezen. -.- zeker geen kinderspelletje meer of juist wel xD
     
    janniekwak, vinc051 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Roos

    Roos Forum-hertog

    Als je niet zeker weet of je een event haalt, kan je ook heel goed de wolkenrij als laatste doen. Dan houd je geen nutteloze wolkenrij over. Behalve natuurlijk als je hoopt op een item via een ruilevent een keer. Nou ja, aan de aambeelden zal het niet liggen. xD

    NB. Waarom denkt mijn computer toch altijd dat ik ruilvent wil schrijven... -.- En bestaat er zoiets als een ruilvent?
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  4. garfield43

    garfield43 Forumleerling

    Meestal is de wolkenrij het laatste wat je kan halen en alleen de items heb je ook niet veel aan. Schuur staat al stampvol. Ik hoop dan altijd dat je losse items uit wolkenrijen kan kopen, niet gelijk maar na een tijdje of zo. Ruilevent biedt weinig vaste items van wolkenrij, hebben de spelers zelf nodig whahaha. Net berg partydraaien tegenaan gegooid en paar keer 100% gedraaid. Red het nu wel. Van ieder event leer je wel weer iets.:D Dit was weer een leerzame in ieder geval.
     
    Roos en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Balen... Te weinig aambeelden. heb ook geen zin om steeds te verbouwen, quests moeten leuk blijven.
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb alleen links en het midden gedaan......:)....had niet veel zin
     
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    Geprobeerd om er te sturen maar je bestaat niet word gemeld
    Je kan hier er altijd vragen er zijn genoeg spelers die je willen helpen
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.