Praatgroep - 8e neonstallen event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Prima event dit! Niet dat ik er verder aan meedoe, maar ik heb wel wat vlinders gefokt en op de markt gezet, waarmee ik de tientallen miljoenen die ik over de balk heb gesmeten voor knechten en partytickets in een half uur tijd weer ruimschoots heb gecompenseerd.

    En, ook niet onbelangrijk, ik heb de sticker xD.
     
    bepsels, LucieSchreurs, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Nou en dat idee van trudy zie bericht #38 was een goeie gewoon stallen op bah en 20 keer fokken dan kun je het vlinderei verdienen.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb niet voldoende stallen neergezet. Het fokken al wel klaar ook voor de onderste prijs. Morgen maar kijken wat er nog bij komt uit de stallen. 2 velden met de hand oogsten vind ik wel even genoeg.
     
    charme63 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende


    Attentie Attentie


    Coco heeft nog heel veel neonhartjes nodig , dus lieve boeren en boerinnen help haar asteblief

    8):oops:
     
    -matthias1952-, mamiagk, kakelot69 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Gedaan
     
    HofvanDromen, charme63 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Heel erg bedankt, ik heb hier met tranen in de ogen alle neonhartjes in ontvangst genomen. Ik heb 138 stallen staan en moet nog 135 neonhartjes, met alleen cadeautjes van mijn buurtjes ga ik het vermoedelijk dus redden.

    Echt heel lief van hofje en iedereen die op haar oproep gereageerd heeft.
     
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    en en en??? gehaald?
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    ik moet er nog 18, nu toch een veld met gekleurde kippen en papegaaien, ik ben zo geweldig verwend, dat ik besef dat de farm voor mij veel meer is dan gewoon een spelletje, het is 8 jaar digitale vriendschap, ik kom wel vaker terug, ook al weet ik niet in welke mate ik het spel en forum vol hou.
     
    Borkie, catootje65, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. bepsels

    bepsels Forummeester

    ik wil er nog wel 1 sturen, maar je zit al aan je max vandaag. Hopelijk lukt het nog.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jeeeej Coco!

    Ik kom nog even melden dat ik het ei heb. Is toch ook leuk niewaar.
     
    Borkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.