Praatgroep - 8e neonstallen event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Wat wel heel erg jammer is dat de BBD afloopt als het fokevent start. :mad:

    Wie verzint dit bij GD xD

    Zal misschien te maken hebben dat we de vreemdste en raarste boerderij zijn. ;)
    En misschien wel eens de meest winstgevende ook trouwens.:music:
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo de PDF en XLS met rekenmodule zijn klaar
    Succes allemaal
     
    Susannamaria, jolanda13, vinc05 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. fablim

    fablim Oudgediende

  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Kan iemand even met mij meedenken?
    De kristalwatervallen doen niet mee met 'de grote jacht'. o_Ok niet na wijzigingen. Bij het neonevent krijg je daar (kristalwatervallen) wel drops uit de stallen. Dus stallen op de kristalwatervallen voor mest en hartjes?
     
  5. Frodootje3

    Frodootje3 Forumleerling

    Ik heb de bahamarama velden vol staan met stallen en bomen aan de rand. Heb nu al meer dan 100 neonhartjes dus dat loopt wel lekker.

    Op de gewone farm nu met het eventgewas aan de slag.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, dat zie je goed.
    Ik heb op alle 3 de baha akkers stallen staan. Hele korte nu.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Als om 18.00 uur vandaag de Babyboom begint, krijg je dan óók uit elke fok evengoed een liefdesslotje??
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die krijg je gedurende de hele looptijd van het event.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ha fijn dank je wel Enk, dan ga ik daar even op wachten:music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik had baha net voor de wijziging van BP (dat baha wel mee deed voor neonhartjes) vol gezet met 24-uurs gewas Dit toch maar weer verwijderd (behalve de randjes) en stallenwerkplaatsen neergezet. o_Ok op farm had ik alleen stallen en bomen op randjes. Die heb ik gisteren om 14.00 verwijderd om eventgewas te zaaien. Nu al 411 neonhartjes, dus de stallen op baha zijn er al weer af. Staat nu Stevia voor drops grote jacht. Alleen kristalwatervallen staan nu mijn gebruikelijke stallen.
     
    jolanda13, -doppie- en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou ben druk geweest met het event. Het fokken ging erg snel, maar heb nu nog 185 neon hartjes nodig. De slotjes voor de onderste balk heb ik ook al bij elkaar. Dus wachten op en de noen hartjes en dan is het klaar :).
     
  12. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ben tot mijn verrassing ook al bijna klaar. Alleen de 2 laatste fases nog inleveren van de fokdieren om de neon stallen te krijgen en dan nog voor de extra beloning de slotjes inleveren die ik ook al wel heb of in ieder geval bijna :) .
     
  13. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Hier event afgerond was wel erg vlug gedaan. nu het ei uitbroeden
    en daarna passen de upgrades er pas over.
     
  14. grassie

    grassie Forumleerling

    Eigenlijk niet leuk meer zo veel inleveren voor die neon stallen. Waar blijven de stallenbouwers in de stad, en waar besteden we onze gouden bananen aan. Gewoon een quest om een nieuw dier te winnen, uit de oude doos. Toen was het spel eigenlijk veel leuker.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Kreeg een regenboogkameleon uit gewone kameleons...:inlove:
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier was de overslag niet zo groot bijna alleen maar 2 opeenvolgende fokdieren :(, moet nu alleen nog 56 neonhartjes en heb 11 liefdesslotjes over
     
    Borkie en vinc051 vinden dit leuk.
  17. calimero1500

    calimero1500 Forumbeginner

    ik moet zeggen dat ik elke keer vol ga voor de neonstallen en al mijn supervoer ertegenaan gooi ook zodat ik het haal.
    Maar dit keer is het onmogelijk voor mij, helaas.
    Andere events sla ik ook vaak over omdat het niet haalbaar is met een fulltime baan en 5 kids.
    Maar goed,
    iedereen veel succes!!!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Denken jullie er wel aan dat ook al wil je niet mee doen met dit event, je wel voor het mooie ei kunt gaan? Ik doe ook niet mee, ik heb niet genoeg vlinders, en ben niet van plan om er voor veel bd bij te kopen, maar met al die stallen op Baha krijg ik wel allemaal van die mooie hartjes binnen, dat gaat vanzelf. Voor het ei kan je die inleveren, en daarnaast 20 slotjes. Dus in principe heb je voor 100 hartjes en 20 slotjes het neonvlinderei te pakken. Ik zelf ben nog door gegaan met inleveren en probeer nog de laatste 200 hartjes bij elkaar te krijgen zodat ik ook een upgrade krijg (plus gouden bananen en farmmunten). En ondertussen staat mijn ei al tussen de andere huisdieren :inlove:
     
  19. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event afgerond
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nog 40 neonhartjes, maar met nog 3 dagen te gaan moet dit lukken.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.