Praatgroep - 7e Neon fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik zie net dat die kat 7 miljoen waard is terwijl je nog geen miljoen hoeft in te leveren. Ik heb die Siamees voor 18 miljoen op de markt gezet. Nu maar afwachten of me dat een paar miljoen kost of flink wat oplevert.

2. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier net toch maar me fokhotel geoogst maar was niet veel soeps, bij de muis lever ik niks in -.-

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hoe halen jullie de waarde van de laatste fase? Ik heb voldoende hartjes voor de laatste fase, dus de staak. Maar ik krijg het niet voor elkaar om zoveel tegenwaarde in te leveren dat ik de neon kat en muis krijg. Vind wel dat we heel veel in moeten leveren en oh ja de markt is mij bij zo goed als leeg.

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Die muis is wel een dingetje hoor:(, ik blijf fokken, kat en beer klaar.:D

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb ook al voldoende hartjes voor de 3 knechtencoupons, en de katten nog niet bijelkaar omdat ik mijn Siamees er toch maar niet in wou stoppen.

6. thea1963

thea1963 Forum freak

Als je geen geluk met het fokken hebt gaat je het denk 1000 tot 1500 SV kosten, Hier nu al ruim 500 SV erdoor gejaagd -.-

2de rondje had ik wel wat betere fokresultaten, had ook 38 fokhotels met andere dieren maar daar geen enkele liefdesslotje van gekregen

7. BoerAnnelies

geluk... daar hou ik niet zo heel erg van. Vind dat het wel haalbaar moet zijn.
    Dus dat is 3 x 70, naast wat we in moeten leveren en die 147 voor de staak nog???

Inmiddels zijn mijn muizen ook op. Gaat heel lekker hier...

8. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier inmiddels 209 liefdesslotjes, zolang ik bij de muis niet genoeg aan tegenwaarde hebt lever ik daar niet in

9. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Ik hou er mee op. Met fokken bedoel ik. 600 SV er door heen gejaagd en nog lang niet genoeg voor de muis. Beer en kat wel ruim voldoende, maar als ik niet alles kan doen lever ik niks in. Bewaar ze lekker voor een andere keer.

10. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik vind het ook nogal wat kosten pjoei.. Na elke fok kijk ik bij het event om er tot mijn schrik achter te komen dat ik eigenlijk geen ruk ben opgeschoten, hier ook al heel veel SV erdoor en alleen de beer daar moet ik de laatste fase nog van, de muis praat ik maar niet over en de kat ook nog maar 2 geloof ik. Overslaan doet het ook niet zoals gewoonlijk, hooguit 1 overslag maar dat is het.
    En ik ben wel zo stom geweest om alvast in te leveren bij de muis, ik had beter kunnen wachten zoals sommige anderen al zeggen :(

11. Frodootje3

Frodootje3 Forumleerling

Die muis is inderdaad een drama. Nu al 900 SV er doorheen gejaagd :cry:

12. BoerAnnelies

Ja oeps zo slim ben ik dus niet geweest. Heb nu dus van alles ingeleverd op de laatste fase van de muis en kat na. De beer is al binnen, terwijl ik die niet eens hoefde. Heb namelijk al een neon beer (een ander fok event).
    Gelukkig heb ik behoorlijk wat SV op voorraad en heb ik ook nog buren die af en toe een groot pakket kopen (mijn dank is groot), maar wat ik nu fok moet ik direct inleveren, dat vind ik niet echt leuk.

13. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Bij welk fok event heb jij een neon beer gekregen dan? Ik heb wel een roze beer in mijn inventaris waarvan ik geen flauw idee heb waar ik die bij gekregen heb maar een neon beer niet en vlgs mij doe ik alle fok events wel. Welke heb ik gemist dan?

14. thea1963

thea1963 Forum freak

ik denk dat ze de roze beer bedoelt, die kan je krijgen uit een quest in de cooperatie

Hier nu 494 liefdesslotjes en ruim 1.000 SV armer :oops::wuerg:

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  15. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb nu dik 600 SV verbruikt, heb ik eindelijk een voorraad dik over de 1000 keldert tie zo hard dat ik het amper bij hou :wuerg:

16. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

event is klaar 560sv verbruikt en rest van de slotjes voor de winkel

17. thea1963

thea1963 Forum freak

Dat heb je knap gedaan, hier nu 669 liefdesslotjes, dus al ruim 2 keer zoveel SV verbruikt :oops:

En nu bijna 1,5 miljoen bd aan tegenwaarde van de muizen en nog 87 gewone muizen op voorraad :cry:xD

18. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik fok muizen van de 2e en 3e stap en gooi die er gewoon in wat er uitkomt gooi ik in event.ik kijk niet na de laagste om te fokken

19. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik fok ook met verschillende stappen van de muizen, maar met de gewone muizen krijg ik de meeste overslag de grootste was de muisketier maar die heeft maar een tegenwaarde van 110.000 bd :(

Met de fokdieren van de beer en de kat zit ik nu ruim boven de 2 miljoen aan tegenwaarde bd

-doppie- vindt dit leuk.
  20. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier is het event ook klaar, en op de kleine boerderij ook.
    Maar het kostte verschrikkelijk veel supervoer, vooral bij de muizen.

Terwijl ik toch al behoorlijk wat fokdieren op voorraad had.
    Ik vond wat je in moest leveren bij de muizen niet kloppen dit event. Het was veel te veel.
    Maar toch blij dat het weer gehaald is en behoorlijk wat Liefdeshartjes overgehouden.

Daxter1966 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.