Praatgroep - 7e Neon fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik denk ook wel dat ze er als de kippen bij zijn. Maar vind hert wel lang duren.Je loopt zo toch wel heel bveel mis
    En dan nog een heel summier up=date . Daar wordt je ook niet veel wijzer van

    Oja dan wil ik dit nog even kwijt. Op het Duitse forum was al bekend dat het dagen kon duren. Jullie deden dat af als speculatie en wilden er niet op ingaan voor het bevestigd was. Dat begrijp ik, dat snap ik. Maar dat nieuws kwam niet zomaar ergens weg. Achteraf is het geen speculatie geweest. Was het al bekend. Waarom niet eerder een OA. En Waarom maar zo weinig nieuws over de vorderingen. Is het al bekend hoe BP dit gaat compenseren? De verloren EPS en TEPS. En dan nog dat het premium gewoon door loopt? Terwijl we niet kunnen spelen. Wordt het premium verlengt over de verloren dagen? Of moeten we aan het eind van de maand gewoon weer gaan betalen. Net alsof er niets is gebeurt? IK baal hier echt van. En ik weet het. Jullie doen alles wat in jullie macht ligt om ons ervan op de hoogte te brengen. Het is dan ook niet dat ik jullie aanval. Maar waarom wij in Nederland altijd als het laatste? Het zou ook een keer fijn zijn als we als eerste op de hoogte worden gebracht. Speculaties bevestigd worden. Soms mag/moet je regels overtreden om verder te kunnen.
     
    Laatste bewerkt: 17 Mei 2018
    rikmark vindt dit leuk.
  2. rikmark

    rikmark Forum freak

    Het is niet alleen EPS en Teps wat we mis lopen maar ook gewassen, dieren, boomvruchten, BD, enz. Als dit een paar dagen gaat duren loopt dit aardig op :wuerg::( BP mag wel met een mega compensatiepakket over de brug komen, en alle dagen dat we niet kunnen spelen onze premiepakketten verlengen. Maar BP kennende........:oops:
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Na het herstel zullen premiumboeren verder gaan waar ze voor de bug waren gebleven.
    Het zou me verbazen alw (t)ep's, bd's en opbrengsten in de compensatie zitten, die horen gewoon bij de pech die je kan hebben als een online spel in storing valt.

    Maar over de compensatie is verder niks bekend, daarover wordt echt pas gesproken als de problemen zijn opgelost (en voor zover men er intern al over spreekt zeker niet met de ba's want dat maakt het een kakefonie van wensen).
    Ik laat mij ook nu niet verleiden tot speculeren over de inhoud van de compensatie.
    Die zal als gewoonlijk goed zijn en zodra er wat over te melden is doen we dat. Tot dat moment is het zinloos er naar te vragen.


    Het Duitse team (en dus ook het form) werd gelijk met ons ingelicht over de duur van enkele dagen voor een oplossing. Zij waren net zo verrast als wij toen de mail met de OA na een avond stilte opeens binnenviel.
    Wel konden zij de OA eerder plaatsen.
    In de mail stonden de Engelse tekst en de Duitse en Poolse vertaling (puur omdat mensen van die talen in het aanwezige team in Hamburg aanwezig waren op dat moment).
    Zij konden dus met copy-paste gelijk plaatsen, terwijl wij eerst moesten vertalen.
    Het verschil zal toch niet meer dan tien minuten zijn geweest.

    Farmerama probeert dergelijke plaatsingstijdverschillen (mooi scrabbelwoord) altijd te voorkomen door een tijd op te geven vanaf wanneer iets geplaatst kan worden. Gisterenavond was het doel alle spelers op de verschillende fora zo snel mogeljk te informeren. Dus ja, Engelsen, Polen en Duitsers hadden de informatie iets eerder.
    Wat mij betreft is het geen wedstrijd en gaat het er vooral om dat we onze spelers zo accuraat als mogelijk informeren.

    De suggestie dat Nederlandse en Belgische spelers hiermee worden benadeeld bestrijd ik. Iets eerder of later deze informatie krijgen kan wel prettig zijn, maar er nadeel van hebben? Neen.
     
    Borkie, pipelepo, janniekwak en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben iemand die wel op haar boerderij kan en ik heb wel mijn fokschuur kunnen legen, ambachten kunnen eten en de eerste gewassen er op kunnen zetten. Was net aan het rekenen hoeveel muizen er bij de eerste stap in moesten toen ik er uit ging. Heb dus niks voor het event ingeleverd. Viel mij wel op dat het heel veel muizen waren.

    Vind het eigenlijk wel heerlijk dat we even niks hoeven op de farm, neem een beetje vakantie. Al is het hier wel mijn eigen keus, dat is het grote verschil.

    Gisterenavond toch maar een KC gepakt om de boel weer om te bouwen, nu even forum lezen, molen aanzetten maar nog geen zin om te oogsten. Dat doe ik in de loop van vandaag wel. Ik loop hierdoor ook EP / TEP en weet ik veel wat mis, maar ik kies er voor en vind het na de vele events waar het wel een beetje moeten werd HEERLIJK.

    Van mij mogen ze vaker een paar dagen geen events doen. Liever niet in combinatie met storingen, maar gewoon geen events :inlove:

    En Ron: super dat je ons zo snel en veel op de hoogte houd. Bedankt hiervoor.
     
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik ben het helemaal met BoerAnnelies eens. Heerlijk deze rust, geen events helemaal niks. Ben lekker bezig met de quests, inleveren van sieraden, paardrijlessen, truffels etc, dat gaat zo mega traag. O ok ik zit minder op de farm nu maar net als Annelies kies ik ervoor, helaas de premium boeren niet en dat is frustrerend voor hun, begrijp ik maar al te goed! Vervelen doe ik me geenszins, lekker keutelen op de farm, super! :inlove:
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    mooi.....als ik het goed begrijp en alles goed loopt dan....ik de loop van deze dag weer gewoon op de farm? als het testen goed gaat dan he;)....we gaan het zien en.....duimen dan maar!!! dank je Ron voor de update
     
    _Jeanie_, LadyFamerieke en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik las net het volgende (vertaald naar het Nederlands) in de Duitse aankondiging van vannacht:


    ''We zullen ons uiterste best doen om de problemen in de accounts van de getroffen gebruikers

    zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment kunnen we u geen exact tijdschema geven.

    Nadat alle gebruikers opnieuw kunnen spelen, activeren we alle evenementen en verkopen

    met een aangepaste einddatum. Details worden zo snel mogelijk bekend gemaakt.''


    Dus stel dat de problemen vanmiddag opgelost zijn zouden alle events gelijk starten
    :eek:

    http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/probleme-im-spiel.75390/#post-3525031
     
    popje4 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Spannend, dat wordt dus afwachten. Ik zal vanmiddag een paar keer inloggen.
     
    popje4 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik hoop dat de boel dan niet weer vastloopt
     
    popje4 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als ze niks doen aan de tegenwaardes van de muis die we moeten inleveren denk ik dat ik me fokhotels maar vol laat staan tot het volgende fokevent en niet mee doet met dit event -.-
     
    _Jeanie_, popje4 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt altijd nog kiezen voor de andere beide neonstallen. Als ik kijk naar het totaalplaatje, dan wil ik daar gewoon voor gaan, en ook nog voor de 24-uurs knechtencoupon.
    Ik heb alleen net even gekeken. Ik kan niet met het andere event meedoen vanmiddag, daar heb ik gewas opgezet dat vanavond na 7 uur klaar is. Wordt zelfs lastig om dan nog 2x met supermest te oogsten.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat zou ik ook nog kunnen doen ja, maar je kan toch gewoon wat akkers gewas verwijderen en daar dan op beginnen als het event vanmiddag zou starten ;)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    En toen vlogen de aankondigingen ons om de oren :pxD
     
    -Farmer47- vindt dit leuk.
  16. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Behalve van het ruil event..:cry:
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    ja maar ...ja maar ...ja maar ...Hofje wilt ruilen en kadootjes geven :cry:
     
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Heerlijk om weer te kunnen spelen.

    En eerlijk is eerlijk. Ik vind de compensatie die BP hieraan heeft gekoppeld meer dan geweldig. BP Super dat jullie dit op deze manier hebben opgelost. Ik was al blij geweest met de knechtencoupon en dat premium door loopt. Maar dit is echt geweldig. :inlove:
     
  20. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik gun het julie premium boeren van harte hoor, terecht omdat jullie niet hebben kunnen spelen, alleen jammer dat de rest geen dropitems krijgt in hun compensatiepakket vanwege de korte tijd van de aankondiging en de start van het event. Heel jammer, hoe had de rest kunnen weten dat dit vandaag zou gaan beginnen. Het zou toch aangekondigd worden, en ik neem aan met een redelijk tijd om je voor te bereiden en niet 1,5 uur. Leg me dat maar eens uit BP.
     
    Laatste bewerkt: 18 Mei 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.