Praatgroep - 7e Neon fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die is alleen te gebruiken tijdens speciale events daarvoor. Die worden dan aangekondigd.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    komen de slotjes enkel van het fokken met beer,muis en kat?? of komen ze van alle fokdieren waar je mee fokt ??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Alleen van deze 3 dieren
    Uit de faq:
    Lever (fok)muizen, (fok) katten, (fok)beren, plus de hartjes die je bij iedere fok met die drie dieren tijdens het event krijgt, in voor leuke prijzen!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    thanxs voor het snelle antwoord enk52

    moet ik dus even wat gaan doen aan mijn voorraad
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Inmiddels hebben we nieuwe informatie gekregen, met een wijziging. De slotjes komen ook van fokken met andere dieren, maar dan is het niet gegarandeerd 1 per fok maar een 'kans op' per fok.
     
    DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Die neon-beer is leuk zeg. :inlove: Helaas 2 sv. xD Dus ga voor de beer. :wuerg::eek:xD Ga snel het fokmotel maar vol zetten. 8)
     
    Borkie, HofvanDromen en leni1955 vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Zo, dat doe je goed.
    Vind ik nou ook.xD
     
    rikmark, Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zag in de faq dat de sier-items ook tep kunnen geven, volgens mij klopt dit niet omdat ze niet te plaatsen zijn op baha / schateiland :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    Pfff wat een werk zeg, dat motel vol zetten met beren. xD
     
    rikmark, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    weinig dieren en sv op voorraad om mee te fokken. ga zien hoe ver ik kom
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je muntjes hebt dan kan je even gaan shoppen in de Shop-O-Rama voor supervoer. Je kan er 200 uithalen en ook nog 5x 20 supervoer.
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En deze ga ik ook al niet doen xD

    Ik heb niks met neonstallen, en ik zet mijn SV liever volgende week in met volle maan want ik moet echt nog onwijs veel slijmmonsters etc. voor het paddenstoelenwoud. Wel heb ik al 4,5 miljoen verdiend met katten en muizen, dus die stallen laat ik nog wel even staan.

    Succes allemaal!
     
    DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  13. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    thx voor de tip schaapje daar had ik even niet aan gedacht
     
    Borkie, -Coco1968- en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. =carola=

    =carola= Forumbeginner

    Dit wordt mijn eerste fok-event. Ik heb niet veel katten en beren, muizen zelfs nog helemaal niet. Kan je ook met de andere dieren fokken tijdens dit event of alleen met deze dieren?
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt met alle dieren fokken. Dat kan altijd. Babyboom werkt ook voor alle dieren (dus dat je 2 gewone of een extra fokdier uit een fok krijgt). Daarnaast kun je bij alle dieren een slotje krijgen, maar gegarandeerd uit die 3 diersoorten. En om het event te spelen, zul je de tegenwaarde van die diersoorten moeten hebben. Zonder die dieren lukt dat niet.

    Het is dus handig dit fokevent te laten zitten.
    Het kan handig zijn om te beginnen met de dieren die je nodig hebt voor de magische bonenstaak. Die quest moet je eerst uitspelen voordat je bij de wolkenrijen kunt. En als je daar wel slotjes uit krijgt, is het handig om te kijken of je daar dan toch een leuk prijsje voor uit de winkel kunt halen.

    Veel plezier met je eerste babyboom (morgen van 2 tot 10 en vermoedelijk in het weekend nog een keer) en veel plezier met het spel.
     
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    O jee klein probleem hier.... heb maar 300 sv :wuerg: dat is te weinig......dan maar niet fokken.:cry:
     
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Das balen, buuf... geen farmmuntjes meer om te shoppen? :eek:
     
    rikmark en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Buuf,

    Nog wat quests met sv misschien? Je kan ook nog effe naar de farmerama buurtsuper Shop-O-Rama toe.

    Lukt dit niet dan krijg je een neonstal zonder verlichting. xD
     
  19. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Om de neonstallen te krijgen hoef je maar 28 keer te fokken per dier, voor de slotjes. dus dat is 3 keer 56 sv. Of lees ik het nu verkeerd. Er moeten nog wel dieren geleverd worden
     
    rikmark en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je moet 38 x per soort fokken en dan nog 1.525000 aan waarde van de desbetreffende (fok)dieren inleveren. Je krijgt wel 20 SV terug dus kost het inderdaad 56 SV per soort
     
    BoerAnnelies, rikmark, pipelepo en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.