Praatgroep - 7e Neon fokevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je hebt het lekker spannend gemaakt xD
     
    Reggaefeeks, Katinka1700, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Je hebt het in ieder geval gehaald en de hartjes benut.
    Mijn vrouw en 2 dochters zijn het ook vergeten.
    Dus 4 accounts die geblunderd hebben.

    Ik ben in ieder geval door mijn supervoer heen en kopen doe ik niet.

    In het verleden gebruikte ik mijn overtollige beltegoed voor TG maar dat kan nu niet meer.

    Ik zit er zelfs aan te denken om maar te stoppen met spelen.

    En dat na 8 jaar dagelijks spelen.
    Je kan wel nagaan hoeveel manuren dat heeft gekost.

    Het kost mij gewoon teveel tijd met al die events en het moet wel haalbaar blijven.
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou kop op Scorpie. Dan laat je die events gewoon toch lekker even zitten. Of je doet alleen de events die je haalbaar lijken.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik hoop dat je het spelplezier terug weet te vinden. Op een moment dat je zoveel voor niets gedaan hebt, baal je gewoon heel erg. Dat zou ik ook doen. Al de fokdieren en al het supervoer wat je voor niets bent kwijt geraakt.
    Na 8 jaar moet je je afvragen hoeveel uren spelplezier het je heeft opgeleverd en hoeveel uren verplichting. Mij heeft het in die 8 jaar heel veel uren spelplezier opgeleverd, soms wel tot 60 uur per week. Er zijn ook dagen dat ik meer dan een uur aan het werk moet om mijn boerderij te oogsten. Met 2x per dag die verplichting heb ik het dan ook wel gehad. Gisteravond zat ik ook tegen de verplichting aan te hikken en heb ik de pc uitgelaten. De hele middag op de telefoon bezig geweest voor een goede start met het vollemaansevent, en vervolgens na 5 uur helemaal niet meer gespeeld.
    Op beide accounts heb ik gelukkig voldoende supervoer om met events mee te kunnen doen, verder fok ik ook niet.
     
    Katinka1700, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  5. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Hee buurman, wat lees ik nou? Stoppen? Nee joh, is toch nergens voor nodig. Je hoeft niet met events mee te doen. Daar ben ik ook mee gestopt, al moet ik toegeven dat ik meer doe dan ik eerst van plan was, maar dat ligt er dan aan dat ik dan toch weer makkelijk de DI's krijg. Maar met dit fokevent heb ik ook niet meegedaan hoor, ja wel geprobeerd, maar merkte al snel dat het heel veel SV ging kosten, meer dan ik er voor over had. Ben toen voor mezelf gaan fokken en heb een paar ontbrekende rode stallen kunnen maken en bij andere een stap in de richting van roze gezet. En zo ga ik nu ook verder spelen, gewoon daaraan mee doen wat me leuk en te halen lijkt, en verder gewoon leuke dingen eruit pikken. Het speelt een stuk relaxter kan ik je zeggen. Ik hoop je weer snel op je farm te zien.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Jammer Opa als je gaat stoppen, ik lees je altijd graag.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    We binden Opa gewoon vast. Issie nou mal geworden ;)
     
    blackscorpion64 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dan mag ik wel oppassen ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.