Praatgroep 5e verjaardag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik ben er ook weer op. Alles geoogst (behalve koffie op comfort), 92 di.
    Ik kan nog niets inleveren bij de stoelen, moet je van alles genoeg hebben om in te kunnen leveren misschien. Daar heb ik dan overheen gelezen.

2. tootje

tootje Commandant van het forum

Misschien dat er voor de korte pauze (van inmiddels een uur) nog een ander filmpje beschikbaar is.....:sleepy:

3. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Ik geloof dat ik het nu niet echt leuk meer vindt :sleepy:

4. tootje

Het filmpje Sonja? :sleepy:

5. breston18

breston18 Forumkenner

ik kan er nog steeds niet op, hoe kan dat? de rest allemaal wel

6. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

nee hoor we zijn er allemaal weer afgegooid. helaas
    .

7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Niet allemaal hoor...ik ben nog steeds op de boerderij

8. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ik denk dat ik het risico maar niet neem, erg zonde van mijn bonuscode met 30% EP en mijn tijd verlies.
    Maar vind het wel erg risicovol, om knechtencoupons nu te gebruiken met het risico dat het weer in onderhoud springt.
    Toch jammer dat het BP na 5 jaar nog steeds niet lukt om een event zonder problemen te laten beginnen.

Een slecht begin van deze verjaardag. Meestal ben je vrolijk op een verjaardag, maar dat kan ik nu toch even niet opbrengen.
    Hopelijk wordt voor iedereen het snel opgelost, ik zie het vanavond wel, ik hou het nu voor gezien.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Na veel geduld, cache en cookies verwijderd kon ik er wel weer op. Beetje traag, maar alles kunnen oogsten en inzaaien.
    115 batterijen gescoord. Moet inleveren 569 loodplantjes, 5 amandel, 2 ezels en 11 knaaghout.
    Alleen de loodplantjes niet op voorraad, maar die staan nu op het veld.

10. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

heb alles geoogst, lange gewassen. 95 drops en 2 wekkers

11. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Ik ben er niet uitgegooid. Heb de 1ste oogst al binnen. Vraag me alleen af waar ik het aantal wekkers kan zien. Staan nog niet in de schuur bij overige. Misschien omdat ik er nog geen heb...??

12. tootje

Ik ben die film toch zo moe..... :sleepy:

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

De wekkers kan je alleen als burenkado krijgen.

14. tootje

Een maatje van mij kan de eerste honingklaver bijna oogsten en ik kan er nog steeds niet op.....:sleepy: Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een fairtrade spel..... :mad::sleepy:

15. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Dat weet ik, maar dat was de vraag niet. Ik vroeg me af of ze gewoon in de schuur bij overige komen de staan

16. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Ben ook begonnen. 153 batterijen van de 1e oogst:p. Nu eerst maar de gewassen uitbreiden. 5 is toch maar weinig hoor.

@LadyPig73: ja, ze staan evenals de batterijen bij "overige"

Dacht er over om de andere boerderij via safari op te starten. Krijg je weer dat maintenance-scherm. Ik blijf nog maar even ingelogd hier.

Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
  17. -hans1966-

-hans1966- Forumleerling

Leuke start weer, door trage gedoe en onderhoud 3 buffs uit mijn bonenstaak misgelopen way to go BP
    We zien wel waar het schip strand.

grtz Fam.Farmer

18. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Hier ziet het er naar uit dat de werkzaamheden klaar zijn. 1e oogst is binnen :)

19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt er dus ook voor kiezen om de loodplantjes te annuleren. Ik moest ook 2 ezels en 11 knaaghout, die heb ik beide geannuleerd. Ik hoop op makkelijkere dingen, en binnen 2 uur kan ik toch nog niets leveren.
    Verder moet ik 103 anjers en 7 dennenappels.
    Bij mij staat de 2e oogst, over een halfuurtje de lange gewassen klaar.
    Ja.

20. maad

maad Forum prof

Ja mij staat hij in de schuur bij overige

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.