Praatgroep 5e verjaardag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RennieG

    RennieG Forumleerling

    Inmiddels mag je ook bij de oosterburen zelf kiezen of je wilt resetten. Hehe, wat een opluchting. Sorry Toontje :oops::music:
     
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb alvast wat producten waar ik niet zoveel van had bijgekocht. Altijd wel weer leuk, die randomopdrachten. Van de hogere gewassen heb in niet alles goed op voorraad, zul je net zien dat ik die in moet leveren. 8)
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2015
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Misschien dat het al gemeldt is maar kon het zo niet vinden (of overheen gelezen)
    Maar wat geeft de toverboom ? Batterijen of wekkers ?
     
  4. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Dat zullen de batterijen zijn.. die bomen geven immers de dropitems en wekkers zijn dat niet..
     
  5. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Spijtig,
    Ik had ergens gedacht om de verjaardag's Quest, dat het wat iets of wat gemakkelijker zou zijn.
    Vooral voor de nieuwe spelers. zelfs voor de langere spelers is deze Quest wel wat raar.
     
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik ga eerst maar eens de gewassen en DI's bij elkaar sprokkelen. En de buren voorzien van wekkers. En het draadje volgen dan zal het kwartje hier ook wel vallen.
    Farmerama gefeliciteerd. :music:
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  7. maad

    maad Forum prof

    Zo denk ik er ook over,ik snap er nu niks van.
    En ik speel dit spelletje toch al 4 jaar haha
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  8. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    we zullen zien wat we elke keer als derde gewas, bomen, dieren of producten in moeten leveren. dat zal wel
    net als een andere keer het geval was afhankelijk zijn van het level waarin je farmarama speelt (denk ik).

    Farmarama (en BP) van harte gefeliciteerd.

    iedereen veel speelplezier gewenst.
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De cadeau's nog even in de wacht gezet i.v.m. de wekkers
    Het ziet er ingewikkeld uit en snap het nog niet helemaal de bijzonder Fansite heeft het wel overzichtelijk uitgelegd
    die kun je dus ook goed raadplegen hierover voor de rest is het lange wachten begonnen.-.-

    BP gefeliciteerd met het 1e lustrum
     
    Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
    penny1944 vindt dit leuk.
  10. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Pff wachten en geduld hebben, mn blikjes geduld zijn altijd klein.:oops: Gisteren lange gewassen gezaaid, nu wachten om bij de eerste oogst zoveel mogelijk DI's bij elkaar te krijgen... Moeilijk hoor, meestal oogst ik 'smorgens alles:cry: Nog 3,5 uur te gaan:eek:
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  11. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb besloten om m'n boerderijtje deze keer niet te verbouwen. Op al m'n velden heb ik 100 kwartakkertjes dat zijn er dus 400 in totaal...eerst ga ik dus van beidde gewassen zorgen dat ik er 400 op voorraad heb en dan gaat het grote zaai en oogstwerk beginnen.
    Dat betekend dat ik de barbadosnoot 7x moet zaaien en oogsten (6x 1200 en 1x 1600 = 8800 stuks) en de honingklaver 8x ( 7x 1200 en 1x 1600 = 10000 stuks), ik gebruik hiervoor uiteraard de WAC (wortel-appel-chutney). Wat betreft de gewassen, boomvruchten, dieren en producten zie ik wel wat ik moet leveren...ik heb er weer zin in!! :D

    Ik wens iedereen veel succes met het behalen van de eindstreep of zijn/haar doel, maar vooral veel spelplezier!! ;)

    Farmerama gefeliciteerd met je 5de verjaardag en dat er nog vele mogen volgen! xD
     
    RoelofAnton en penny1944 vinden dit leuk.
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik geloof dat ik het ook al een jaartje of 4 speel, maar van dit event snap ik nog niet veel.
     
  13. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Een deel van de gewassen is klaar, zo moeilijk om niet te oogsten (hoezo farmerholic)...
    En nog 1 uur en 25 minuten te gaan-.-
     
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    zit vol spanning te wachten.....nog een klein uurtje en dan mogen we weer:p
     
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier is ook alles klaar om geoogst te worden...ik ben benieuwd hoeveel drops ik krijg uit m'n volledige oogst.
    Ik zit nu nog aan een bakje koffie en daarna ff met m'n hond een rondje lopen.
    Zo rond het klokje van 14.00 uur zit ik paraat om de boel te starten...
    [​IMG]
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Zit hier ook klaar voor het event.
    Farmerama gefeliciteerd met de 5de verjaardag. Ik hoop dat er nog vele zullen volgen
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, ik zit hier ook een half uur te vroeg. En heel eigenwijs ga ik de bonuscode die we gekregen hebben omdat we vorige keer te snel waren met ambachtsprodukten eten nu weer 10 minuten voor aanvang gebruiken. Dan weer de ambachtsprodukten, F5 en klokslag 2 uur beginnen te oogsten, tenzij er weer een kink in de kabel komt.
     
    lammetjes vindt dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Volgens mij is er iets mis gegaan. Zie wel iets nieuws staan van een event. Maar volgens mij is dat voor de kameleonfok
     
  19. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hier ook nog niks ...ZUCHT...
     
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb idd ook een kameleon-vakje maar nog geen event.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.