Praatgroep 5e verjaardag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

o_Ok ik kan nog steeds 6 batterijen sturen...de liefhebber mag me een duifje sturen!

Libelle37 vindt dit leuk.
  2. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Buuf, ik heb geprobeerd om je nog een batterijtje te sturen, maar je hebt je maximale aantal cadeaus voor vandaag al gehad. Succes.

3. chelly36

chelly36 Forumbeginner

Ik zou heel graag nog wat batterijen willen, ga het anders niet halen,

Alvast heel erg bedankt.

User: chelly36 ID: 10132386

4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb je een duifje gestuurd

5. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Stuur maar een duifje.

6. -ymked55-

-ymked55- Gelegenheidsauteur

Het is toch gelukt!!! o_Ok ik heb het event kunnen afsluiten, dankzij hulp van mijn buren en zelfs van niet buren farmermikkie, robbiefarmer en bassiefarmer. Geweldig dat dat hier bij Farmerama gewoon gebeurt. Het was echt wel spannend, maar sinds lange tijd heb ik weer een event kunnen afmaken.

o_Ok de bomen en stallen die ik uit het event heb gekregen, geven, naast de verjaardag van Farmerama, reden tot feestvreugde. Er staat nog 1 boompje op mijn akker, maar daarnaast heb ik gekregen:
    1 Rode ezelstal, 1 oranje bijenkorf, ik heb voortaan last van mollen en muizen op mijn farm en ik heb zelfs een vossenburcht ontdekt. Volgens mede-farmers maken de 2 hanenhokken nogal kabaal, maar die zet ik wel naast de hennen, dan hoor je die ook niet meer. 2 Wasbeerstallen en een hamsterkooi, ja ik ben heel erg verwend!!:inlove:

Voortaan heb ik ook een sleedoorn, een mispel, een abrikozenboom met 1 XXL en 1 XL, een aardbeienboom, een vlierboom XL, een suikeresdoorn en een Kwee XXL! xD

Een geweldig event, bedankt Farmerama en farmers en veel succes voor degenen die nog even moeten doorploegen.

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Spannend tot het eind. Nog 3 batterijen en dan heb ik alles binnen. Over een uurtje 3 velden hop oogsten en dan moeten ze wel binnen zijn. Dan kunnen eindelijk mijn stallen en bomen op het veld.

farmermikkie vindt dit leuk.
  8. Babster

Babster Forumleerling

Wie o wie kan en wil mij helpen batterijen. Alvast bedankt.

9. .Jacqie.

.Jacqie. Gelegenheidsauteur

Ik kan batterijen versturen vanaf 3 farms:
    ehuuskes
    -mandyke-
    .Jacqie.

Stuur daar een duifje heen dan kan ik je aan de vriendenlijst toevoegen en de batterijen komen je kant op!!

10. Kimplay

Kimplay Forumbeginner

was een leuk event!!! heb hem niet helemaal kunnen afmaken maar toch een heleboel erg mooie stallen en bomen binnen gehaald :)
    heb met plezier meegedaan!!

11. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

heb 4 batterijen te versturen vanaf een ander account: stuur maar een duifje naar kabouterboer666

Laatste bewerkt: 2 Februari 2015
  12. -mikmak-

heb je een duifje gestuurd

13. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Net mijn stallen geoogst, en daar kwamen een rode ketelsmederij, een ooievaar, een haan en de kikker uit, dus ik ben super gelukkig!!!!
    Een leuk event, maar de dropitems bleven spannend tot het laatste moment!o_O

Babster en mijnnaamishaas, ik heb jullie een duifje gestuurd.

14. Babster

Babster Forumleerling

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Verstuurd

Verstuurd

Laatst bewerkt door moderator: 2 Februari 2015
  15. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

Heb het gehaald, bedankt lieve boertjes voor het sturen van een batterij.
    Uit de eerste 5 stallen : een muis, vos, bij oranje, duif en een haan.
    Nu de volgende vijf, benieuwd wat er uit komt ( wil graag een wolf en een ooievaar)

16. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Babster, batterij is onderweg :)

17. -mikmak-

ik heb nog 2 drops te vergeven

edit: FEEEESJE, heb het gehaald zonder tg..... joepie joepie jeeee:D
    iedereen heel erg bedankt voor de hulp

Laatste bewerkt: 2 Februari 2015
    .babouska., farmermikkie en Libelle37 vinden dit leuk.
  18. Nanneke76

Nanneke76 Forumleerling

Lieve mensen, ik heb juist mijn oogst binnen gehaald en kom helaas nog 8 batterijen te kort.
    Wie oh wie wil me er nog eentje sturen? Ik zou jullie hier heel erg dankbaar voor zijn.
    Nanneke76

19. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

joehoeee ik heb het gehaald! nog net gelukt :D
    ik heb een wolvenstal en ooievaar uit de mysterieuze stallen, wel blij mee die had ik nog niet!

ik heb nog wat stallen in de inventaris staan zet ze niet allemaal tegelijk erop en een paar stekjes staan er op
    ben benieuwd wat eruit komt

20. -mikmak-

heb je een duifje gestuurd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.