Praatgroep 5e verjaardag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik had nog een knechtencoupon can 24 uur geactiveerd. Nou met de hand gaat het sneller. En voordat je eindelijk van het ene naar het andere veld ben, niet normaal
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier is het spel ook ontzettend traag. Had voor het event alles opgeschoond. o_Ogsten met knecht gaat ook bijna niet gelukkig maar 1 van 3u. Durf er ook niet uit te gaan, want tja straks kom je er niet meer in en kun je de klaver niet oogsten.
     
  3. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    'k Had knechten lopen en die uren verstrijken nu zomaar, bah!

    Ik ga maar iets anders doen, voordat ik weer teveel zeg.
     
    -moeders- vindt dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook erg traag. Ik koop altijd knechten, mag je toch ook iets terug verwachten. Ik had ook alles al opgeschoond. Van mij mogen ze Renzo eerder naar huis laten vertrekken. Meestal als Renzo er is dan loopt de farm erg traag
     
  5. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Tjee, wat een DRAMA is dit, zeg.
    Misschien beter om niet alles te gelijk te laten lopen, BP!!!
    Ik heb door mijn werk en gisteravond sporten Renzo toch niet kunnen spelen.
    Jammer, jammer, dat de boel achteruit gaat.
    Ik speel al zo lang, kan me niet herinneren dat het allemaal zo moelijk ging.
     
  6. riekie04

    riekie04 Gelegenheidsauteur

    Bij welk level van de bakker krijg je de stol?
     
  7. Sumovy55

    Sumovy55 Forumbeginner

    Door de traagheid van het spel, verlies ik wel het plezier om te spelen. Ik denk er hard over als dit soort problematiek aanhoudt, als mijn premiumabonnement over is te stoppen met farmerama .
     
    stien56 vindt dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Bij level 4 Riekie...
     
  9. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Ja het hier ook net zo`n drama, ik kijk het nog even aan tot morgen, en als het morgen niet verbetert dan stop ik ermee!
    Ik zit mijn eigen dood te ergeren, het duurt en het duurt en zo`n makkelijk event is het nu ook weer niet.
    Dus ik kijk wel even, maar wel zonde van mijn knechten nu!!
    Bah ik baal!
     
  10. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Het is maar goed dat de gewassen lang duren, komt dat mmoi uit met het trage gedoe.xD
     
  11. riekie04

    riekie04 Gelegenheidsauteur


    Dank je. dan moet ik nog even sparen voor het recept dus, anders had ik hem al gehad.
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Kort geheugen. Je kunt je Bahamarama 2.0 niet meer herinneren?
    De eerste fokdieren?
    De landenevents van een paar jaar terug?
    Ik kan me, afgezien van de serveraanvallen van een aantal maanden terug, niet herinneren dat we dit na Bahamarama 2.0 nog hebben gehad. Denk dat kameleonfok en koraalrif al aardig in het spel geïmplementeerd zijn.
    Als je level 4 bent, kun je het recept nu nog gauw kopen. Uitverkoop stopt bijna.
     
  13. riekie04

    riekie04 Gelegenheidsauteur

    helaas, geen tg genoeg... wachten op de volgende uitverkoop
     
  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ik dacht het ligt bij mij , maar gelukkig is dat niet zo. jullie hebben er allemaal last van [traaaaaaaaaaaaaaaaag],
    nou op hoop van zegen word het beter ....ik loop met alles achter maar het zal wel goed komen ....
    hou de moed erin boertjes ...... of het aan de jaarmarkt zou liggen ik weet het niet dat speel ik nooit ...
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Coco meestal als Renzo er is, wordt het spel veel trager. Is gisteravond al begonnen met de traagheid
     
  16. stadtenaer

    stadtenaer Forumbeginner

    Ba, slecht feestje
     
  17. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Inderdaad een slecht feestje, zit ik hier met mn feestmust en toetertje te:cry:
    Misschien is het morgen beter en eindigen we met een spetterende afsluiting;)
    Ff doorbijten met zn allen, komt wel weer goed:music:
     
  18. Carlijn99

    Carlijn99 Forumkenner

    het is echt, mens erger je niet.:wuerg:(traaag) ik zit in level 95 en moet 108rogge, 5esdoornsap, 2ezels, en 12honing leveren. ik reset niks goed te doen dacht ik zo:D
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb de 2 ezels wel gereset, en heb weer 2 ezels. In plaats van 11 knaaghout moest ik nu 13 struisvogeleieren, dus ook die weer gereset.
     
  20. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Nou als het goed is dan is Renzo er nog een half uurtje en dan daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag met die Renzo Jaarmarkt die toch niks opbrengt alleen als je er een berg tulpenguldens tegen aan gooit en dat doe ik nie.
    en dan hopen dat het spel wat sneller is .Iedereen alvast een fijne Avond

    Hoi Coco1968
    Ik ben even je formulier aan het invullen voor de Nederlandse Top 1000,
    heb alles ingevult maar moet alleen de boompunten nog invullen....waar kan ik die vinden?
    grt tonnie
     
    Laatst bewerkt door moderator: 27 Januari 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.