Praatgroep - 5e Neon stallenevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ah, die had ik wel ontdekt.;)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Misschien een tip voor wie toch doorfokt voor de wolkenrij. Als je bij de struisvogelquest nog niet veel heb ingeleverd, in level 5 moeten Kasuarissen ingeleverd worden en die geven in totaal 35 TG's.
     
    daisy17858, Farmer121965, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa heeft de neonstallen en de staak binnen.
    Mede dankzij buurtjes die mij 10 supervoer stuurden :)
    Thnx daarvoor.
    Opa is klaar en kan weer rustig op boevenpad.... uhhhh slapen;)
     
    daisy17858, Reggaefeeks, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Alle beveiligingssystemen zijn weer actief.
     
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Oeps, er zijn ook altijd boertjes die scherp zijn xD
     
    daisy17858, Sanham, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Wat is de neon-vissenstal donker zego_O
     
    daisy17858, blackscorpion64 en wima3102 vinden dit leuk.
  7. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Wat kan je met 35 TG kopen? In de bioscoop krijgen we al niks meer te zien, dus daar halen we ook geen TG...
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik geef geen echt geld uit aan het spel, dus ben voor TG's afhankelijk van wat er uit het spel komt en de bios (die zoals jezelf al aangeeft op dit moment meer niet, dan wel wat geeft). Elke TG die ik dus ergens vandaan kan halen is naar mijn idee er een extra. Ik ben erg zuinig op mijn TG's, maar 35 in 1x erbij vind ik toch een redelijke hoeveelheid.
    Mijn bericht was ook niet bedoeld om mensen te stimuleren om speciaal hiervoor te fokken, maar als ze toch fokken voor het event is dit en mooi extraatje. Vond ik in ieder geval wel.
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voordat de bios er was heb ik dus juist uit de questen met kleine beetjes de TG gehaald om bij Renzo het 2e ambacht vrij te spelen. In iedere fokquest fase 9 zit TG. Niet noemenswaardig als je stallen en stekjes of pakketten mest of supervoer wilt kopen, maar wel als je ergens voor wilt sparen waar je blijvend iets aan hebt. Juist als de bioscoop het niet doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.