Praatgroep - 5e Neon stallenevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 16 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Neonstallen zijn hier binnen, denk dat ik de staak aan mij voorbij laat gaan. Ga met 1 van de dieren wel rustig doorfokken om verder te komen in de permanente quest.
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    hier bij de struisen een goede overslag . Uit 4 gewone een spook en uit 4 gewone een balletstruisvogel
     
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Alles klaar, ben lekker doorgegaan. Op de andere farm tot de stallen.:D
    Permanente quests doe ik meestal to 8 en dan haak ik af.8)
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De overslag is hier echt slecht helemaal met de vissen dramatisch. Achteraf gezien had ik minder kunnen fokken. Ga denk ik toch niet voor de staak en daardoor had ik de sieritems ook kunnen laten zitten. Nu neem ik ze wel, want ze leveren wel wat op. Om nou nog 135x te fokken voor de staak vind ik wel heel veel....

    Had mooi van alles 45 gefokt, maar had natuurlijk ook alleen kunnen fokken met de struisvogels :( duhh te ongeduldig geweest en niet goed nagedacht.
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De wolk is binnen .Geeft behoorlijk veel TEP dus welkom . De sieritems laat ik aan mij voorbij gaan
     
    blackscorpion64, daisy17858 en rikmark vinden dit leuk.
  6. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Ben ook tot de wolkenrij gegaan......las dan bij jou : sieritems dacht huh? die staan toch op de wolkenrij? nee hoor er is nog een winkeltje, maar dat is een beetje teveel van het goede......dus die sieritems blijven ook netjes staan.
    Had de visjes al af trouwens van de vaste quest.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    dit breeding event kost wel enorm veel sv, dit is niet lang vol te houden meer voor vele spelers
     
  8. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Zo ik ben ook klaar.
    Ik heb ook een hele grote fout begaan, bij de vissen was ik te enthousiast tikte ik op het
    groene vinkje en weg waren al mijn vissen ruim 1000 stuks.:cry:
    Ik heb er alweer vissenstallen op gezet, en begin maar weer vrolijk ;) over nieuw .

    Eigen schuld dikke bult.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Als je alles wil halen kost het "maar" 910 SuperVoer.
    Pfff dit heeft niks meer met spelplezier te maken.
     
  10. Sabine

    Sabine Gevorderde

    Het is maar een zuinige boel deze keer. Ik laat de staak gaan.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. laatstepoging

    laatstepoging Forumleerling

    Zo is dat, de neon binnen en laat de staak maar zitten, gekkenwerk wat een s voer er dan nog door moet en om de beesten die je er in moet doen maar te zwijgen.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    De neon stallen binnen......:music:
     
    blackscorpion64, daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik ook. verder ga ik niet.
    Fok nog een beetje kippen in de hoop dat ik quest is af krijg....
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb de wolkenrij binnengehaald, lekker veel EP's en ben hard aan het sparen voor level 100, dus dat is wel interessant! Met nog zo'n 150 supervoer over ben ik ook niet ontevreden.
     
  15. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb de wolkenrij binnen, en nog 21 slotjes over. Nu ga ik toch nog 24 kwartetten erin zetten, dan heb ik een extra sieritem want de slotjes worden anders toch gewoon ingewisseld.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ga deze keer dus verder met de vissen, struisvogels en ezels. Niet dat ik hoop die af te krijgen, maar vanmorgen toch meerdere fases ingeleverd en daarna alle fokdieren weer in de fokstal gezet. 67 totaal, daarvan kan ik het eerste extra sieritem kiezen. De wolkenrij heb ik vanmorgen geactiveerd, maar ik had er gisteravond nog allemaal gewone dieren ingezet, die ik dus verder niet meer nodig was voor het event.

    Ik vind het wel leuk dat je extra prijzen kan verdienen door verder te gaan met fokken. Dat is voor mij een stimulans om door te gaan met de gewone fokquesten in de schuur. Vanavond als ik de vlindercocon weer kan activeren de stal weer leeg halen en alle fokdieren er weer inzetten, en dat morgenvroeg en morgenavond nog een keer doen. Al moet ik morgenavond natuurlijk wel de stal leeg halen voor 10 uur. Dat zijn er dan vast niet zoveel meer.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier ook de neonstallen binnen:inlove:
    wat zien ze er mooi uit!!! heb ze gelijk neer gezet.
    met een partydraai een roze muis gedraaid:inlove: die had ik ook nog niet.
    ben erg blij met dit alles iedereen nog succes met dit Event
     
  18. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Heb de neonstallen binnen :) ik houd het verder voor gezien. De overslagen zijn wederom niet om over naar huis te schrijven :cry:
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Coco, hoe bedoel je extra prijzen als je door gaat met fokken? ik heb iets gemist denk ik.:music:
    Of bedoel je de slotjes voor de sieritems?
     
    Laatste bewerkt: 19 Augustus 2017
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die bedoel ik inderdaad.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.