Praatgroep 24-uurs reeks questen De grote Verduistering

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Dagelijkse inlogbonus van vandaag was erg prettig....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb nog twee smaragden weg te geven van inactief account voor degene die het nog nodig heeft voor de eerste quest.;)
     
    -Coco1968-, rikmark en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je @-Coco1968-.
    Inmiddels de eerste quest ook afgerond :D ga nu nog even een voorraadje opbouwen voor de tweede quest, en dan super lang gewas erop voor de drops.
     
    -Coco1968-, bjorke-annika en Borkie vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die DI voor het gehele event moet hier te doen zijn, maar of ik alle gewassen ga maken weet ik niet. De 1ste upgrate is binnen. Van deze quest heb ik 1/2 en 1/3 niet gedaan. Ben puur gegaan voor de upgrate. Ik speel op een half veld regenwoud, de plantage staan op de hoeken nog bomen en de watervallen laat ik staan zoals het is, dus veel stallen/ bomen/ sieritems. Mede hierom ga ik niet voor alles.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier nu ruim 9000 gewas op voorraad en 358 smaragden. Kristalveld heb ik weer omgebouwd met bomen en stallen. Twijfel of dat ik het regenwoud om ga bouwen met allemaal bomen, zouden daar meer drops vanaf komen dan van chayote? Ben van plan om alles in te leveren en niet alleen de diamant.
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    vanmorgen van kristalveld bomen met 2 van die verkortingsitems en wolkenrijen en de hoogste epwaarde bomen van ongeveer 20 uur 80 drops kan vanavond dus nog een keer.
    op kleine broer chayote met tikimasker en water geen wolkenrijen 60 drops.gid
    gisteravond had ik daar met tiki 2 keer groente van 3.30 gezet kreeg daarvoor 23 drops dus al met al zeg het maar. daar heb ik nu eventgewas op staan
     
    Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  7. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    zo dat was snel de tweede dag is nu al klaar!!! had alles op voorraad. Nu weer sparen voor morgen
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    hier ook de tweede ronde klaar:) alles ingeleverd had genoeg op voorraad:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Op mijn hoofdaccount nog 68 drops, op de andere nog 181. Ik denk wel dat ik het ga redden.
     
    Borkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Tweede ronde ook klaar.
    Nu weer wat event gewas erop en dan weer lange gewassen. Uit Hananero, en bittergember krijg ik heel weinig drops, straks weer wat anders uit proberen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. maxlies

    maxlies Forumbeginner

    Kan deze quest nergens meer vinden. Hebben jullie dat ook?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Wanneer je alles van de quest hebt ingeleverd verdwijnt die uit het stadhuis.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. maxlies

    maxlies Forumbeginner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    o_Ok als je er maar 2 van de 11 hebt ingeleverd?

    Ik bedoel dus de grote verduistering. Moet aan nummer 3 (8/9 - 9/9) gaan beginnen.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 September 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nummer 3 komt pas 8/9 om 14.00 uur in de coöperatie.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. maxlies

    maxlies Forumbeginner

    Ja, ik weet dat. Was zonnegordijn aan het plaatsen, verdween en is nergens meer terug te vinden. Is er misschien een storing?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je de quest klaar hebt dan verdwijnt hij uit de coöperatie. Als je hem niet helemaal doet gaat hij ook weg als de nieuwe komt. Hij kan alleen binnen de 24 uur die er voor staat gedaan worden en dan start weer de nieuwe quest. Je moet dan soms wel even je spel verversen om hem zichtbaar te maken.

    Je kan hem overigens de resterende tijd wel terugvinden bij de afgewerkte quests onder het groene vinkje.
     
    boermars en Borkie vinden dit leuk.
  17. maxlies

    maxlies Forumbeginner

    De hele quest is verdwenen. Kan hem niet vinden onder de klok net zomin als bij coöperatie. Nummer 2 van deze quest heb ik helemaal ingeleverd en kon inderdaad dat zien onder het groene vinkje. Er is dus nog tijd tot moren 8/9 13.59.59 uur. Zonnegordijn voor quest 2 ben ik ook kwijt. Was dus bezig dit gordijn te plaatsen. Van het ene moment op het andere was de quest verdwenen.

    Heb ook afgesloten en opnieuw ingelogd. Helaas hielp dat ook niet. Help
    Sorry wist dit niet. Het heet zonnemachine rood ijzer 2. Zonnegordijn ook niet in inventaris. Sorry voor de overlast.
     
    Laatste bewerkt: 7 September 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij komt morgen weer terug bij het klokje als de nieuwe quest begint.
    Heb je de upgrade niet al geplaatst?. Kijk even hoe je zonnemachine nu heet. Als je beide upgrades geplaatst hebt heet hij nu zonnemachine koper 1

    Dubbelposten is niet toegestaan op dit forum. Je kan wat aan je post toevoegen door het knopje bewerk te gebruiken onder aan je post.

    Je mag wel weer posten als er een ander onder jouw post staat hoor. Alleen niet 2 x onder elkaar met niemand anders er tussen maar het bewerk knopje heb je prima gebruikt:)

    Heb je wel bij de eerste quest ook de upgrade gehaald? Anders klopt het dat hij zo heet. Als je van beide questen de upgrade gehaald hebt en hij blijft onvindbaar in je inventaris (je kan even upgrade intikken bij de zoekfunctie) stuur dan maar een ticket naar support dan kijken ze daar even met je mee.
    Support bereik je via het spel of het linkje in mijn handtekening.
     
    Laatste bewerkt: 7 September 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    2e quest ook al weer klaar. Op dit moment heb ik ook al alles klaar staan voor morgen en overmorgen. Alleen de drops nog niet, dus vannacht de chayotte met tikimasker erop voor de drops (en zo alvast aanvullen wat van de week geleverd moet worden). Dan morgenochtend weer verder kijken. Ik probeer iedere keer 2-3 dagen vooruit te kijken wat ik nodig heb, omdat ik redelijke voorraden heb is dit meestal niet zo'n probleem en kan ik, mocht er toch iets te weinig zijn, bijtijds aanvullen.
     
    -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  20. maxlies

    maxlies Forumbeginner

    Ja 1e upgrade gehaald en geplaatst. Zal ticket sturen. Wacht maar even af. Bedankt voor de moeite.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.