Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 3 Februari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

Ik heb eigenlijk twee vragen....de eerst gaat over post versturen.
    als ik op het groene vinkje klik van ja verstuur...dan moet ik soms (meestal) wel een keer of 6 klikken eer hij de post verstuurd....vandaag zelfs een keer of 10...das niet fijn.
    Dan nog een vraag over het fokhotel.....normaal kun je als je vier dieren hebt geplaatst onder- aan het vermeerderen pijltje naar links... enkel vandaag niet moet elke keer opnieuw per vier in het hotel plaatsen hoe kan dit?

alvast bedankt voor het antwoord.
    popje4

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Popje, dat probleem met het versturen van een berichtje heb ik ook, is inderdaad heel vervelend. Vooral vandaag met alle duifjes die heen en weer vliegen voor het cadeau- en ruilevent.
    Heb je al gecontroleerd of je wel alle knechten heb aanstaan? Als je de fokknecht niet aan heb staan moet je de stallen inderdaad een voor een vullen en aanzetten.

3. popje4

oeps dank je sanham dat is inderdaad het probleem knechten zijn op hahahah eff gemist...nou ja wachten tot de volgende ronde dan maar....en ja dat versturen is erg vervelend....hoop dat ze er wat aan kunnen doen...

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Graag gedaan, gebeurd mij ook wel eens als mijn couponnetjes op de pof zijn en ik losse knechten (alleen oogst- en zaaihulp) heb gekocht. ;)

popje4 vindt dit leuk.
  5. popje4

nu de oplossing voor t postkantoor nog....net maar tien keerxD en toen weg die post...ppfff

Sanham vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.