Positieve feedback

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 26 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Na alles wat al genoemd is en ik ondersteun wil ik toch nog even melden hoe geweldig ik het vind hoe alles gemaakt is, tot in de kleinste detail, het dier, plant of vrucht, omgeving en het geluid.
    Vanaf het begin heb ik ieder (nieuw) dier vooral rustig bekeken, het beeld wat vergroot en na het oogsten even langs de dieren en kijken. GEWELDIG. Helemaal top.
    Toen kon ik dieren producten laten maken, wauw wat een finesse en een lol dat er in zit.
    Als ik mij een beetje down voel ga ik even kijken, eerst thuis en dan pak ik mijn hangmat en neem de boot naar Bahamarama, de aapjes en de panda's laten mij altijd lachen, dus blijf ik daar een tijdje.
    Binnen korte tijd ben ik weer boven jan en ga ik naar het dorp, want al denk je nu heb ik het wel gezien, dan kun je toch weer verrast worden. Vandaag loop ik naar buiten en het is wit, brrrrr, maar ow wat mooi en wat hebben de makers weer hun best gedaan met alle details, de kachel moest een graadje hoger, zo levensecht en fantastisch. In de hoek staat een adventkalender, de sokken hangen nog niet maar het zal allemaal goed komen, want dat doen die knappe koppen bij BP.
    Het is gewoon heel erg knap dat je een spel kan maken waarmee je de speler kan blijven boeien met zijn gewassen, dieren en alles wat daarbij komt kijken, daarom ben ik blij met deze topic, want klagen mag, maar een positief geluid geven is ook nodig.:)

2. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Complimenten aan de maker(s) van de winterse sfeer. Erg leuk, erg winters, maar het hindert je spelen niet.

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. lovely

lovely Forummeester

Blij verrast vanmorgen,had er niet bij stil gestaan dat het 1 dec. is....wat mooi,gewoon geweldig en mijn complimenten aan de makers!

4. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Wat ziet het spel er weer schitterend uit in zijn winterjasje. Complimentje voor de makers.

Cornelly52 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw het heeft gesneeuwd hier word ik zo blij van ben dol op sneeuw...ziet er super uit zo.:D

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Oh, wat is de stad weer mooi met de sneeuw. Hier kan ik zo van genieten. Ziet er super mooi uit, mijn complimenten aan de makers.:D

7. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

het ziet eer weer betoverend uit mijn complimenten.

8. owl.

owl. Levende forumlegende

o_Ok ik wil mijn complimenten aan de makers geven, wat ziet het er weer prachtig uit.
    Huh... sneeuw !! Dat is het eerst wat ik vanmorgen dacht toen ik op de boerderij kwam,ondanks dat we
    altijd wintersfeer hebben in december, was het toch weer een verrassing :D
    En wat is het startscherm schattig, met de hamster en de muis, knabbelend aan de koek.

Laatste bewerkt: 1 December 2014
  9. tooske58

tooske58 Forum-expert

Het is weer genieten van de sneeuw. Het ziet er erg mooi uit op de boerderij. Makers dank jullie wel.

10. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

En bij al die complimenten over het winterse uiterlijk van het spel sluit ik mij van harte aan

11. annigjen

annigjen Keizer van het forum

o_Ok ik sluit me erbij aan. Ziet er geweldig uit. Complimenten

12. 123Pien

123Pien Forum freak

It's the most wonderful time of the year.............
    ook op Farmerama.

Het ziet er weer fantastisch uit, zo komen we wel in de stemming voor de feestdagen! :D

13. valkenier

valkenier Levende forumlegende

Proficiat BP het is mooi gedaan deze wintersfeer.
    alleen zou een vuurkorf ook wel lekker wezen bij de bioscoop.
    wel wat frisjes daar maar de gluwijn maakt alles goed.:music:

FarmerBroek62 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. popje4

weet niet of het hier mag want het gaat hier vooral over het spel maar ik vond het verhaal van LadyFamerieke zo mooi (zie boven aan )dat is nog eens positief zijn over alles wat er in en om het spel gebeurt...top

15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nog even en dan is het jaar 2014 weer voorbij en gaan wij naar 2015. Aankomende weken zijn bij mij erg druk met verjaardagen, feestdagen, werken en de rest wat er voorbij komt.

Daarom zet ik nu maar vast dit bericht voor ik het vergeet:

Afgelopen jaar was weer erg leuk op de boerderij en samen genieten met mede farmers van events, BBD, speciale fok, o_Ogstfeest, FarmPiet, prijsvraag, Adventkalender en wat ons nog voor leuks te wachten staat de laatste weken van december.

Mede farmers bedankt voor de tips, cadeautjes, hulp, serieuze praat en alle gekkigheid.
    Mijn buurtjes voor de hulp en de cadeautje die ik altijd mocht ontvangen.
    Mods bedankt voor jullie hulp en geduld.
    Alle mensen van BP bedankt voor alle leuke, mooie events en alles wat daar bij hoort en bij komt kijken.

Ik kijk terug op een super speeljaar!

katbla, 123Pien, farmermikkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier sluit ik mij bij aan. Schaapje52 blijf aub zo positief als je nu bent. Hier kunnen sommige een mooi voorbeeld aannemen.

dulce1957, schaapje52 en 123Pien vinden dit leuk.
  17. popje4

sluit me ook aan met wat hier boven staat heb het afgelopen jaar veel plezier gehad aan dit spel.... en met mij veel meer mensen zoals je regelmatig leest. ben heel nieuwsgierig wat 2015 ons brengt!

dulce1957 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja Schaapje, en natuurlijk ben ik het ook roerend met je eens.
    |En ik hoop dat we in 2015 weer net zulke doldwaze avonturen mogen beleven op het koraafrif of elders xD

dulce1957, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Toppie BP, geweldig dit nieuwe event

20. popje4

super dat het vraag dag is...... fijn dat er op deze manier gekeken word wat boertjes/boerinnetjes belangrijk vinden.

moontje68 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.