Positieve feedback

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 26 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Super dat jullie het team voorgesteld hebben en wie welke taken allemaal doet.
    Meer inzicht leidt volgens mij ook tot meer begrip.
    Complimenten!

-Nigelle-12, -mikmak-, dulcepontes en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik vind het superleuk dat de spelletjes toch nog zijn overgezet (woonplaatsen; dieren ABC; spreekwoorden).
    Bedankt hiervoor!!! :D:D:D

-mikmak-, Sintra98, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hier wil ik me volledig bij aansluiten misschien eens in de twee maanden een samenvatting van een mod publiceren en dat laten rouleren zodat we eens een in kijkje krijgen van wat de mods beleven en met name da nde leukste voorvallen

-Nigelle-12, -Nigelle-, dulce1957 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. 123Pien

123Pien Forum freak

Leuk idee Cornelly.
    Enne...........ik ben erg blij dat er in deze rubriek ook weer iets gepost is.
    Er is tenslotte genoeg positiefs te melden, zou ik zo denken.
    Laten we dat vooral niet vergeten. De negatieve zaken worden meestal erg snel (soms te snel?) gemeld, maar een positief geluid zo af en toe is toch ook wel fijn...........;)

Cornelly52, dulce1957, dulcepontes en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Er is inderdaad altijd wel positief geluid mogelijk.

Het spel is nog steeds erg leuk. De events zijn altijd een toppertje met leuke uitdagingen. Soms lijken de events wel op elkaar, maar elke keer is er toch ontzettend werk van gemaakt met mooie gewassen, andere elementen waar echt over is nagedacht en veel tijd en moeite heeft gekost. Iedereen is behulpzaam op het forum of het nu een speler is of een mod. Ach en soms is er wel eens gesteggel over het een of het ander, maar daar moet je gewoon over of doorheen lezen. Wordt vaak niet zo bedoeld als het is geschreven denk ik dan maar.
    Ik breng mijn complimenten over aan iedereen die het wil ontvangen.;)

popje4, -mikmak-, dulce1957 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Tijdens het wachten op de koekoekseieren snuffelde ik eens door het forum en vond deze Positieve Feedback. LEUK!
    Eindelijk eens geen gemopper:)
    Ben het ook helemaal met m'n 5 voorgangers eens en geef graag mijn complimenten aan iedereen die graag met- en voor het spel werkt.
    Groetjes,
    Susan

popje4, dulce1957, dulcepontes en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. dulcepontes

dulcepontes Actieve auteur

Wat fijn dat we weer een bezoekje krijgen van Renzo.
    Hij heeft eindelijk na lang weg tezijn geweest ons dorpspleintje gevonden.

123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb zo just het ontwikkelaars blog van Varun gelezen dat we hierdoor een kijkje in de keuken krijgen bij het ontwikkelen van de events aangezien ik er geen andere plek kon vinden heb ik dat hier geplaatst
    ook de Bonuscode is zeer welkom. Er wordt vaak gemopperd op de 8 uurs gewassen, .
    maar ik denk dat die codes die bij de gewassen horen niet zomaar zijn aan te passen vanwege de balans in het event. Complimenten wat mij betreft groet, Sintra

9. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Een duidelijke brief waarin ze geen loze beloften doet. Hoe het met het mentor systeem gaat is mij niet duidelijk
    mogelijk is het afgeschaft en heb ik het gemist. Maar al met al een positieve brief:D:D:D

-Nigelle-12, -Nigelle-, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Leo.netten

Leo.netten Teller

De nieuwsbrief geeft mij veel vertrouwen lijkt er op dat Varun het goed aanpakt. Keurig een nieuwe nieuws brief zoals beloofd nu maar hopen dat Varun een blijvertje is

schaapje52, Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  11. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik vind het een royale bonuscode; dank je wel hiervoor! :D

schaapje52 vindt dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

super die nieuws brief dan weten we waar we naar toe kunnen werken!!! top

popje4

schaapje52, Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  13. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik vind de griezelige aankleding van alles, voor het volle maan event en halloween, helemaal geweldig!
    Groot compliment voor de makers.
    Erg mooi, met oog voor detail. Het ziet er smaakvol griezelig uit, wat mij betreft. :)

schaapje52 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  14. JessicaGriffel

JessicaGriffel Forum-overlever

Ik ben het tot dusver ook wel met mijn voorgangers eens. Ik ben al lange tijd niet meer online geweest maar ik vind het nieuwe forum en de nieuwe toevoegingen(die ik tot nu toe ontdekt heb) erg leuk :D Goed bezig!

popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Er is wederom veel aandacht besteed aan het maken van volle maan. Zowel de quest als het mooie plein en niet te vergeten de achtergrond.

Er wordt dus wel degelijk geluisterd naar de spelers. Dit blijkt nu uit het nieuwe Halloween wat komen gaat. Speelbaar op alle velden en 4 en 6 uurs gewassen. Dit komt mede doordat de mod's onze verzoeken, argumenten en ideeën doorgeven aan BP.
    Dit mag ook wel eens gezegd worden. :)

popje4 en .babouska. vinden dit leuk.
  16. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat ben i met je eens. Was ook verheugd dit te lezen. Helaas kan ik niet mee doen. Maar ook de sieritems zien er mooi uit. Mijn complimenten

17. woordzoeker

woordzoeker Forumleerling

ja vind ik ook

18. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik vind de events erg leuk geworden. complimenten hiervoor.:)

19. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Heerlijk zo'n onverwachte verlenging van het vollemaanevent. Toppie

20. popje4

popje4 Levende forumlegende

heerlijk nog een dagje extra griezelen....en wat meer gewassen binnen halen. maar mooiste was toch wel dat ik de party tickets heb gehaald en.....ja een broedplaats voor struisvogel roze heb gewonnen jippie

-mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.