Popup Renzo

Discussie in 'Help archief' gestart door fablim, 1 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fablim

fablim Oudgediende

Ik heb nu een paar spelletjes bij Renzo gedaan, maar de popup met mijn score (niet noemenswaardig, maar toch leuk om te weten) verschijnt niet.
    Er verschijnt wel het rode uitroeptekentje boven de stand, maar voor ik mn muis daarop heb kunnen klikken is het uitroepteken alweer verdwenen.

Is dit een fout, of een van de nieuwe features?

dutchboy en popje4 vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

volgens mij was dit al zo toch? hier wel in ieder geval....:)

dutchboy vindt dit leuk.
  3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het rode uitroepteken is er een jaar of twee, drie geleden aan toegevoegd voor het geval de pop-up blijft steken.
    Dan kun je het venster handmatig nog aanroepen.
    Normaal gesproken verdwijnt het niet spontaan, alleen door er op te klikken of als er iets anders opent. Of de pop-up zelf alsnog up popt.

Ik neem aan dat je geen pop-up blocker actief hebt.
    Dat je alleen het spel open hebt en geen andere programma's.
    Misschien helpt het als je de toegestane ruimte voor tijdelijke internetfiles groter maakt. (Dat doe je in opties/voorkeuren. Alleen in Chrome kun je dat niet zelf).

Verder heb ik op dit moment geen ideeën.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. fablim

fablim Oudgediende

Ik heb t probleem gevonden...
    Had nog niet op renzo (die maffe kraai) geklikt, dus zijn verkoop/welkomstpraatje nog niet gekregen.
    Nu heb ik die wel gehad en krijg ik ook meteen de popups weer.
    T zal wel niet zijn zoals t hoort, maar alles doet t weer op zn farms, dus dit topic kan dicht.
    Dank je wel Ron, voor t meedenken

Sintra98, dutchboy en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.