pop up

Discussion in 'Help archief' started by Lieve, Sep 30, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

Met wat er in je oogst gevonden is is die verdwenen?
    of hoe krijg ik die terug

2. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Bedoel je wat je bij het oogsten aan dropjes en gereedschap enzo hebt gekregen?
    Als je op het groene pijltje onderaan je speelscherm klikt, komt er een pop up omhoog met wat je allemaal als laatste hebt gekregen of hebt gekocht, zoals water... Als je er nog een keertje op klikt, zie je wat je allemaal hebt gekregen vanaf het moment van inloggen. Als je opnieuw inlogt is deze informatie weg en begint het opnieuw.
    Hoop het zo duidelijk uitgelegd te hebben...:music:

3. Lieve

Lieve Halfgod

nee ik bedoel die automatisch altijd verschijnt die lange smalle

4. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Die gaat automatisch en verdwijnt ook weer vanzelf... Maar ik begrijp dat ie bij jou dus niet verschijnt. Heb je mss pop ups uitgeschakeld staan bij je instellingen?
    Kijk ff bij de twee tandwieltjes rechts bovenin je speelscherm. Kies voor het 3e blokje van boven in het linkerrijtje en kies dan voor het tabblad Uitgebreide instellingen. Kijk rechts bij Cadeau's laten weergeven door pop-up... staat die op aan of uit?
    Succes!;)

5. Lieve

Lieve Halfgod

ja die staat aan en ik krijg ook melding als ik cadeau krijg enkel als ik oogst krijg ik niet meer wat er allemaal uit grond komt

Snowdrops1 likes this.
  6. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Dan heb ik verder ook geen oplossing meer... mss ticket naar support ovv van je farmnaam en ID?:oops:

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je wel de oogstanimaties aanstaan? Die staan ook bij de uitgebreide instellingen maar dan in het eerste rijtje.

8. Lieve

Lieve Halfgod

opgelost waarschijnlijk uit gezet door BD te willen zien
    Dank je wel

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Fijn dat het opgelost is. Dan kan deze op slot.:)

Thread Status:
Not open for further replies.