pop up

Discussie in 'Help archief' gestart door FarmerDeern, 19 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FarmerDeern

FarmerDeern Forumbeginner

Heb steeds last van een pop up over tg kopen kan niet eens mijn siertuin doen wil die betalen met boerenduiten zodra ik dat aanklik komt dat vervelende pop up ding in beeld en kan ik niets doen. en net zo gaat dat bij de piratenbaai kan ik ook niets doen want die pop up komt steeds tevoorschijn.

2. ThunderFarma

ThunderFarma Forumbeginner

Heb van hetzelfde probleem last steeds een pop up over tg in beeld bij piratenbaai kan zo niets kopen. Heb nog geen siertuin ben nog niet zo ver.

3. Daisy67

Daisy67 Forumbeginner

Had eerst last van die pop up die is nu weg bij piratenbaai. Maar als ik nu iets wil betalen met bd dan krijg ik in beeld van dat ik niet genoeg tg heb.

Heb ook opnieuw ingelogd en probleem blijft bestaan.

Laatste bewerkt: 19 Augustus 2016
  4. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Ik heb wel last bij piratenbaai wil wat kopen met bd krijg ik ook in beeld van je hebt niet genoeg tg.
    Heb zonet weer opnieuw ingelogd maar het probleem blijft.

5. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Wat ik ook doe het helpt niets alle browsers gedaan cookies en cache geleegd weer opnieuw opstarten niets helpt en ja heb 4 browsers.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Misschien is het een nieuwe layer.
    Is het een venstertje met rechtsboven een rondje met een kruisje?
    Dan op het kruisje klikken.

En anders graag even een screenshot.

7. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Is een venster met rondje en kruisje maar helpt niet want krijg het weer in beeld zodra ik een nieuwe poging doe. En tsja zou graag een screenshot willen sturen maar dan zul je me eerst moeten uitleggen hoe dat moet en hoe op te sturen naar jou.

Probeer ik iets anders te kopen dan de juichende supporter en tot mijn schrik lukken die andere 2 wel maar de juichende supporter vraagt maar om tg ipv bd.

Laatste bewerkt: 19 Augustus 2016
  8. RonSchoof

Een screenshot maken is eigenlijk heel eenvoudig.
    in de bovenste rij op je toetsenbord zit een toets met daarop de letters "prt scr".
    Als je daarop drukt gebeurt er ogenschijnlijk niets, maar er gebeurt wel wat.
    Een afbeelding van je scherm wordt in het geheugen van je computer gezet, op het zogenaamde klembord.

Nu open je een teken- of fotoprogramma, bijvoorbeeld Paint, kiest daar voor nieuwe afbeelding, en kies daarna voor de knop plakken. Of in het lege vel rechter muisknop 1x klikken, en in hulpmenu kiezen voor plakken.

Nu sla je de afbeelding op je computer op. Geef het bestand een slimme naam die je makkelijk terugvindt.

Om deze afbeelding hier te kunnen plakken moet die eerst ergens op het internet worden geplaatst, bijvoorbeeld bij
    http://www.imgdumper.nl/index.php (gratis).

Hier krijg je een paar uitkomsten, kies voor de directe link, kopieer die.

Ga naar het berichtveld/reageren van het forum.
    Kies de knop met het bergje en plak daar die directe link.

Hou deze aanwijzingen even bij de hand terwijl je ermee bezig bent.

9. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Euh sorry is hier terecht gekomen.

Laatst bewerkt door moderator: 19 Augustus 2016
  10. RonSchoof

Dat is prima zo.
    Je hoort deze pop-up niet te krijgen, dus ik denk toch dat er hier accountgegevens door elkaar zijn gaan lopen.

Je hebt ook de Flashcache geleegd (dat gaat niet CCleaner, moet je met de hand doen)?

Als dat niet helpt kun je een ticket aan support sturen. Daar kunnen ze verder kijken.

11. RonSchoof

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.