Pop up voor het boeren rad

Discussie in 'Overig archief' gestart door Cornelly52, 3 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

vroeger kreeg je een pop up als je boeren rad de 20 draaien haalde.
    Maar ik heb de laatste tijd niet meer gekregen. Bestaat de pop up nog ?
    Moet / kan ik misschien een instelling veranderen dat ik deze weer kan ontvangen?
    Wie het weet mag het mij graaq vertellen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Die pop-up krijg je in principe niet. Daarom zijn het aantal draaien ook verhoogd van 10 naar 20 toen er meerdere mogelijkheden bijkwamen om aan de gewone draaien te komen. Bij Bommel krijg je wel de waarschuwing wanneer je er geen 5 meer kwijt kunt als dat de dagprijs is.

Ik zou het ook prettig vinden wanneer die waarschuwing ook bij de andere verkrijgmogelijkheden komt.
    Gisteren zo dom geweest om kistjes te openen op zoek naar knechten, 20 groene raddraaien waarvan ik er maar 1 gekregen heb.

Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om boven de 20 draaien uit te komen, maar ik ben er nog niet achter waarvoor dat telt.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik zou dat ook leuk vinden :inlove::music:

Ik denk dat die er bij gekomen zijn omdat de Feniks er bij is gekomen ;)

Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Meer een algemene vraag dan feedback, maar het antwoord en de uitleg geven wellicht aanleiding tot (meer) feedback dus ik laat hem hier staan.

Het aantal gratis draaien dat mogelijk is, is inderdaad verhoogd naar 20 toen er vaker een gratis draai als beloning werd gegeven.
    Helaas is het niet mogelijk overal een pop-up met waarschuwing te geven, teveel verschillende omstandigheden.
    Technisch kan alles maar hoe lang wil je wachten voor je kistje een keer geopend is en de prijzen geeft .... of niet omdat je eerst een pop-up met waarschuwing krijgt dat je dan over de limiet heen gaat en weet je wel zeker dat je dat wil?

Daarom is er in de inventaris voor de kistjes de mogelijkheid gemaakt te kiezen hoeveel je er wilt openen.
    En staat er bij de kistjes waar gratis draaien uit kunnen komen ook nog eens hoeveel draaien je nog hebt staan.

Nu even geen tijd dat op te zoeken maar ik ben er behoorlijk van overtuigd dat ik die informatie ook in de faq over 'Kisten vol...' heb vermeld.
    Mocht ik dat verzuimd hebben dan excuus, en regel ik dat zeer binnenkort.

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt voor de reactie, dat van die kisten vol klopt. (faq niet gecontroleerd).
    In welke situaties ga je over de 20 draaien heen? OF is dat alleen gebeurd bij problemen met het spel?

6. Nella58

Nella58 Forum-expert

Hoi Ron,
    Dit heb je wel vermeld in de FAQ, zie hieronder, alleen ik zag nu een klein typfoutje aan het eind van de zin. Daar heb je staan dan niet teveel kosten ipv kisten, ik heb het hieronder blauw gemaakt en onderstreept.
    • als uit de kist ook een gratis draai aan het boerenrad kan komen staat er links boven bij de kist het symbool van een groene draai met het aantal draaien dat je op dat moment hebt; let zelf op dat je er maximaal 20 kan hebben staan dus als je er meer krijgt uit de kist dan ben je die kwijt; dus eerst bestaande groene draaien opmaken en dan niet teveel kosten tegelijk openen!

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je krijgt bij een van de kistjes per kistje kans op 1 gratis draai, en bij een ander kistje kans op 3 gratis draaien.
    Gratis is een beetje vreemde benaming als je hem wint, zou beter groene draai heten, maar dat ligt aan de vertaler van het spel.
    Je kan alleen over de 20 draaien heen gaan als deze per script worden geboekt, want alleen dan is de check niet aanwezig.
    In het spel en ook met de tool die support heeft om zaken te boeken wordt bij meer dan 20 ontvangen draaien door het programma automatisch gecorrigeerd naar 20.

En volgens mij krijg je ook geen waarschuwing als je groene draaien krijgt uit de wolkenrij of uit de Fenix, zeker niet als je oogst met knechten.
    Dus altijd je groene draaien opmaken voor je gaat oogsten is een goede raad.

Dank je wel Nella, typfoutje is verbeterd.

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.