Pop-up probleempje

Discussie in 'Help archief' gestart door Nadira1990, 17 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadira1990

Nadira1990 Forumbeginner

Ik krijg echt letterlijk elke 2 sec een pop-upje over items die niet verkocht zijn op de markt en teruggeboekt zijn naar mijn inventaris. Alleen had ik deze items niet op de markt staan. Het blijft maar doorgaan, echt bloed irritant. Ik kan zo niet spelen, kan dit snel opgelost worden alstublieft? Ben ik de enige met dit probleem momenteel? Kan me dat bijna niet voorstellen.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb het nu 2x gehad. En ik twijfelde de 2e keer ook wel heel erg of ik het uberhaubt ooit op de markt heb gehad en teruggekregen.
    Er zat een suikergeit tussen. Ik heb die in de quest nog niet ingeleverd, en ik kan me niet voorstellen dat ik die 2x op de markt heb aangeboden. (en ik bedoel dus niet 2 pop-ups, maar 2x 30 pop-ups of meer)

3. Nadira1990

Nadira1990 Forumbeginner

Nu is het ineens gestopt. Raar allemaal. Gelukkig is het over ik kon niks meer doen op me farm, de boel liep er de tijd door vast.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.