Plantenveredeling

Discussie in 'Help archief' gestart door Eleonore_84, 3 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Hallo allen,

Ik vroeg me af of een bonus van plantenveredeling voor altijd verdwijnt bij het verwijderen uit het slotje of dat je de bonus later weer actief kunt maken.

Groetjes,
    Eleonore

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

je kan het later gewoon weer activeren

3. Eleonore_84

Ok, dank je!

4. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Alle bonussen die je hebt gekregen uit veredeling blijven van jou die kun je zoals Leo.netten al zegt altijd opnieuw activeren.

Maar houd er rekening mee dat:
    Je maar 4 slots hebt en 2 om bij te kopen, plannen geblazen dus welke bonus je gaat gebruiken.
    Verwijderen altijd 2400 BD kost en dat de bonus pas na 24 uur verdwijnt en je slot weer vrij is.
    Als je voor 8 TG kiest het slot direct beschikbaar is.
    Wanneer je veredeld en een bonus krijgt deze altijd accepteert ook als dat nu net niet de bonus was die je wilde. Anders krijg je die veredeling steeds weer opnieuw rond je oren.
    Mooie bonussen om te doen zijn de rozen en de anjers. De rozen en anjers leveren veel DI bij events als je ze op comfortvelden zet met bv. de bonus voor vroegrijp en SM + de ambacht witte onschuld. Dan duren je comfortvelden met rozen maar 1:57 min en komt er zat DI naar boven van de anjers weet ik niet precies de tijd.

5. Eleonore_84

Goede tips, dat wist ik ook allemaal nog niet!
    Wat een verschil in tijd zeg..rozen duren normaal 10 uur en 48 minuten...

6. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ja goed hè, rozen met alleen water duren 8.38 met veredeling vroegrijp en water 7.59 dus het is zeker de moeite waard. Even uitzoeken welke veredeling je wilt hebben. Ik heb de veredeling voor hout bij de aardbeien en rababer. Normaal een gewasje met weinig EP dus ook weinig dat uit de grond komt. Zet ik de veredeling voor hout in bij een van de twee heb ik altijd 1x hout extra ook op een klein veld met bv. 25 akkertjes

7. Eleonore_84

Ik begin maar eens met de rozen geloof ik. Die gebruik je veel voorafgaand aan een event. Verder geen idee nog welke veredelingen ik nog meer wil. Maar hier ben ik wel even zoet mee.

8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Uien en hazelnoten zijn ook makkelijk voor de wac heb altijd de uien en hazelnoten aan staan

9. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ja ik ook, van allebei vroegrijp ik heb nog een paar veredelingen voor ui en hazelnoot maar die zet ik eigenlijk nooit in

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.