Plakboek

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door johan72, 23 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. johan72

    johan72 Forumleerling

    Hallo. Farmerama


    Is het een goed idee om het plakboek uit te breiden ?
    Want met 8 pagina´s heb ik een heleboel stickers over .
    En het is toch zonde als ze in de la liggen te verkreukelen
    Een stuk of 20 pagina´s erbij zou al erg helpen .

    MVG johan72
    ID17111962
     
    schaapje52 en Wulkje12! vinden dit leuk.
  2. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik gebruik de stickers nergens voor. ik zou ze graag kunnen verkopen of omwisselen voor iets nuttigs.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  3. wieny59

    wieny59 Forumleerling

    Ik gebruik ze ook nooit.
     
  4. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    ben verbaast dat mensen in het plakboek kijken überhaupt. ( net ff gespiekt, heb zelf meer als 200 stickers, toen ben ik gestopt met tellen)

    Maar dat gezegd hebbende, als er blz te kort zijn dan is het wel zo netjes als er blz bij komen voor de mensen die er wel wat mee doen.
     
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Het oude plakboek vond ik nog wel eens leuk om door te bladeren om de stickers te bekijken. Sinds het nieuwe er is (huidige) ben ik er niet meer geweest. Ik ben er 1 keer wezen kijken toen het vernieuwd was en er daarna niet meer geweest.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kijk wel regelmatig in het plakboek en vind de stickers gewoon erg leuk.

    Dus eventuele uitbreiding zou ik wel leuk vinden.
    Wat ik dan ook leuk zou vinden is dat je dan deze als achtergrond op je computer kan. Weet niet of dat nu ook kan? Kan je steeds een leuke achtergrond met eigen stickers gebruiken.