Plaatje.

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 28 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

ik heb een vraagje: ik wil zo graag ook een leuk plaatje bij mijn naam op het forum en bij het raampje waar je je vraag in stelt. ik heb al eens op mijn naam gedrukt, maar er komt dan alleen een update van mijn profiel. Is het uit te leggen hoe je dat doet? ik hoor het wel! met vr. gr. Paulien64.

2. pino460

pino460 Forum-hertog

Een avatar plaatsen

Een avatar is een kleine afbeelding die je bij je forumnaam terugziet, dus na elke reactie links daarvan en bij je profielpagina.
    Een avatar plaatsen gaat als volgt, klik eerst bovenaan het forum op je eigen naam. Klik in het scherm dat dan tevoorschijn komt op 'avatar'.
    Je komt dan terecht in de avatar-editor, hier kun jij je avatar uploaden naar het forum. Je moet daarvoor de afbeelding die jij als avatar wil hebben op je eigen computer opgeslagen hebben staan.
    Klik op de knop 'Bladeren' vervolgens kun je in de bestanden op je eigen pc zoeken naar de afbeelding die jij wilt gebruiken als avatar. Gevonden? Klik dan op 'Oké'. Hoop dat je hier wat aan hebt .

jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

of je vraagt één van de bannermakers om dat voor je te doen.....:)

jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Paulien64

ik ben niet zo handig met die dingen op de computer. ik zou een bannermaker kunnen vragen, maar waar vind ik die? Paulien64.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

6. Paulien64

Ik heb de avatar voor elkaar. Maar de banner lukt me niet. Ik heb op dat ikoontje gedrukt van het envelopje met bergjes en dan komt er een vraag of je op de link van je banner wil klikken en ik weet niet hoe ik dat doe. Misschien is er iemand die daar antwoord op kan geven? Ik kan ook het plaatje, dat Hofje voor me gemaakt heeft niet meer vinden. Wat een getob, he? Maar ik ben al blij met mijn avatar. Die foto heb ik zelf gemaakt! groetjes, Paulien.

farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

De link is die tekst in het groen die er onder de banner staat die ze voor je gemaakt heeft. Die kopieer je en plak je dan in dat vakje waar hij om de link vraagt.

Hier kan je hem terugvinden
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/banners-hofvandromen.20635/page-13#post-621269

Veel succes :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.