Piratenpapegaai-schip

Discussie in 'Help archief' gestart door cauli, 17 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cauli

cauli Forumbeginner

Hallo,

Ik heb zo'n piratenpapegaai-schip, waarbij de tijd van de tropische bomen verkort zou worden, maar ik zie eigenlijk niets gebeuren.
    Als ik de bomen net geoogst heb, dan beginnen de XXL bomen met 12 uur. Dan zet ik daarna mijn piratenpapegaai in. Hij vliegt vrolijk rond en er komt een klein blokje met verworven dingen aanvliegen met tropische bomen en een klokje en 10%, maar de tijd die mijn bomen te gaan hebben blijft gewoon hetzelfde (nou ja, het is dan ipv 12 uur 11:57 geworden :) )

Wat doe ik verkeerd? of werkt hij gewoon niet?

Groetjes, Cauli
    User: cauliID: 21266320

2. mamiagk

mamiagk Forum-expert

ik denk dat je die papegaai eerst moet activeren en dan pas de bomen oogsten.

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

eerst activeren en dan even kijken hoeveel je voor je gewas krijgt aan ep's. even wachten. nogmaals kijken of je ep's omhoog zijn gegaan en dan pas oogsten

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je moet inderdaad eerst je papegaaienschip oogsten en dan pas je bomen. Dan gaat de tijdsverkorting in. Als hij op hetzelfde veld staat ook eerst even van veld wisselen anders kan het zijn dat hij nog niet geactiveerd is.

5. cauli

cauli Forumbeginner

Alhoewel het een beetje tegennatuurlijk aanvoelt om een tijdsverkorting te activeren als de bomen al klaar zijn, werkt het inderdaad wel zo :D Dank jullie wel voor de hulp!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.