pirateneiland

Discussie in 'Help archief' gestart door joke0987, 20 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Klopt het dat wanneer er nieuwe aanbiedingen verschijnen op pirateneiland iedereen dan uitgelogd wordt? En dat gebeurt dan weer niet bij bijv. de start van evenementen. Wat is nut en noodzaak hiervan? Dat ding gaat vanzelf wel knipperen toch? En juist bij de start van een event zou het wel weer handig zijn voor de minder oplettenden onder ons, zoals ik.

ymked55 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nee dat klopt niet.

ymked55 vindt dit leuk.
  3. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Da's vreemd want volgens mij gisteren weer raak: wel opnieuw inloggen en toen een knipperend pirateneiland en helemaal niks bij start van het huidige event. Maar ... weet ik veel, misschien ligt het aan mijn browser, cookies, cache of wat dan ook :)

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De aanbiedingen op het pirateneiland worden (net als je woonhuisaanbiedingen) ververst 24 uur na de laatste keer dat je het nieuw hebt bezocht (timer gestart is).
    Of bij de eerste keer dat je het pirateneiland weer bezoekt als dat langer dan 24 uur geleden is.
    Dat gebeurt dus de hele dag door bij steeds andere spelers, en dat dag in dag uit.
    Je automatisch uitloggen als jij of een andere speler nieuwe aanbiedingen zien zou dus het spel de hele dag door stil leggen.

Het is niet nodig, en het gebeurt dus niet.

Als je naar pirateneiland gaat 'kijkt' die module eerst of je vorige aanbiedingen (van je laatste bezoek) nog geldig zijn. Als dat niet het geval is worden nieuwe aanbiedingen opgehaald en de timer weer op 24 uur gezet.

Niets meer en niets minder.

Of eigenlijk wel íets meer, als de timer van het pirateneiland nul bereikt wordt het schakelaartje op de plattegrond dat het eiland laat knipperen omgezet. Maar ook daarvoor hoeft niemand uitgelogd te worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.