pindakaas

Discussie in 'Overig archief' gestart door boskat52, 24 April 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boskat52

boskat52 Forummeester

Ik heb in de tempel de olifantenfok vrijgekocht. Ik had daarna naast de fokquest ook een pindakaasquest verwacht, maar die was er niet. Klopt dat?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Die heb je waarschijnlijk lang geleden al gedaan.
    De pindakaasfabriek kun je gebruiken direct als je de olifant hebt vrijgespeeld.
    En de quest van het product van een dier komt beschikbaar nadat het fokken met dat dier in het spel is gebracht.
    0ok als je nog niet mag fokken met dat dier.

Als je de quest nog niet gedaan hebt kan hij ook nog op je staan te wachten, maar krijgt natuurlijk geen “nieuw”-vlaggetje want je hebt hem al lang beschikbaar.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. boskat52

boskat52 Forummeester

Ok dank je wel. Dan heb ik hem waarschijnlijk al lang geleden gedaan. Alleen heb ik het nu gecheckt en ik kan hem nergens vinden. Niet in de voltooide quests en zeker ook niet in de nog lopende.

Laatste bewerkt: 24 April 2019
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. thea1963

thea1963 Forum freak

De quest heet: onder de voet gelopen , misschien dat je het zo kan vinden :) , als je hem al af hebt staat hij onder het groene vinkje

5. boskat52

boskat52 Forummeester

Helaas,nog op een pindakaaspotje, nog op naam, kan ik 'm vinden. En ik heb net een nieuwe bril, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb de lijsten diverse keren doorgelopen. Ik denk dat ik maar een pbtje gaat sturen.
    Sorry, ik ben kennelijk toch stekeblind. Heb 'm nu op a-z gezet en nu vond ik 'm wel. Helaas inderdaad al lang geleden gedaan.
    Sluiten maar deze vraag. Bedankt allemaal.

miekje9 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.