Piccolo kist

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door Landa75, 3 April 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Landa75

    Landa75 Actieve auteur

    Misschien een gekke vraag... maar maakt het wat uit op welk veld je de piccolo kist plaatst m.b.t. de uitkomst van de kist?

    Zou er bijvoorbeeld een TG-boom uit kunnen komen, moet ik hem dan op mijn hoofdveld geplaatst hebben, of zou de plaatsing in mijn siertuin dezelfde uitkomst geven?
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    er kan heel veel uit zoon kist komen. ik zou ze op een veld zetten waar die heel lang kan blijven staan. of je kan ze afkopen met TG wat ik nier zou doen. dus ergens plaatsen waar je alle tijd hebt om die te laten "klaar komen" en daarna zie je wel wat je met de uitkomst doet
     
    Landa75 vindt dit leuk.
  3. Landa75

    Landa75 Actieve auteur

    Maar dan maakt het dus niet uit op welk veld ik hem plaats? De uitkomst zou hetzelfde moeten zijn, ongeacht het veld waar die op staat?
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    juist, maar soms is een item wel met heel veel extras. zo zou je een veld niet kunnen gebruiken als het nodig is voor de volgende quest
    daarom plaats je het best op een sierveld.
     
    .Fisherman. en Landa75 vinden dit leuk.
  5. Landa75

    Landa75 Actieve auteur

    Thanx Matthias1952!
     
  6. Landa75

    Landa75 Actieve auteur

    Nu begrijp ik jouw post.
    Heb 7 Piccolo kisten geplaatst en wilde hierna diverse verzetten naar mijn sierveld, maar als ik ze wil verplaatsen, krijg ik een opmerking dat dan de ladingen verloren gaan. Ben dus een beetje dom geweest... Heb nu een paar veldjes die ik eerst een x-aantal keer moet oogsten voor de lading, voordat ik ze kan verzetten. :p
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.