Paysafe kopen

Discussie in 'Overig archief' gestart door -Dobbertje-, 28 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

een tip, weet niet waar ik dit nu precies moet plaatsen

Ik koop eens in de zoveel tijd een paysafe kaart voor mijn farm, dat doe ik bij een grote supermarkt (gele J )
    Dat is een bon die uitgeprint word bij de service balie.
    Nu had ik er nog één waar 7 euro op stond en van oktober was.
    De eerste 4 cijfers waren moeilijk nog te zien, beetje scheef houden in het licht.
    Gevraagd in de supermarkt hoe het kon dat de cijfers verdwenen ?
    Antwoord: bijna niemand bewaard de kassabon 2 of 3 maanden, en om het milieu te sparen
    gebruikt men een spec .inkt, welke oplost na, 80 % van de klanten gooit namelijk de bon direct weg, andere nemen het mee naar huis en gooien hem daarna weg.
    tip van de supermarkt was, schrijf meteen met ballpoint de cijferreeks er boven, wat ik vanaf nu ga doen
    zou zonde zijn als je de bon /paysafe na 2 maanden niet meer kan gebruiken

leni1955, stien56, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Je kan ook een kopietje maken met een printer of een kopieerapparaat. Heb je altijd alle gegevens goed zichtbaar. In het verleden met werken moest ik o.a. altijd alle faxberichten kopiëren, omdat inderdaad na verloop van tijd de inkt vervaagd en verdwijnt.

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik maak een foto van de Pay safe card zodat wanneer die niet meer leesbaar is ik wel de code nog heb

Laatste bewerkt: 29 December 2018
    stien56 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.