Paymend Support.

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 18 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goede morgen,

Ik heb een vraagje; Ik had van de week een bericht gestuurd naar Support over iets en ik kreeg vandaag antwoord (dank daarvoor) met dat ik nog een nieuwe bericht moet sturen naar Paymend Support, maar hoe bereik ik die?

Via de normale support neem ik aan, maar dan????

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Die vraag had jij mij nog wel mogen stellen op support hoor :)

Maar als je support aanklikt bij onderwerp even kiezen voor betaalprobleem, ik weet het wijkt wat af van het probleem wat je hebt maar dat is echt de route. Kom je er niet uit laat het mij maar even via ons contact via de normale support weten.

3. vanDijk1970

Ik verwachte (mogelijk) hier eerder een antwoord te krijgen dan via support. Was NIET kwaad bedoeld in ieder geval van mijn kant.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Van mijn kant ook niet dus niks aan de hand

5. vanDijk1970

Sorry voor het dubbel versturen van de vraag (via support) @Klaartjuh, maar ik had even (spreekwoordelijk) ruzie met het versturen van berichten support icm. cijfercode invullen.

Zaak is afgehandeld, dus mag er een slotje.

Laatste bewerkt: 23 December 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.